Énmárkatervező 5 csillagozás

Az ötlettől a megvalósításig
Oravecz Nóra: Énmárkatervező

Egy ötlet kidolgozása és megvalósítása, egy vállalkozás beindítása rengeteg feladattal és nehézséggel jár. Ahhoz, hogy ne vessz el a tennivalók sűrűjében, miközben az élet több területén próbálsz helytállni, érdemes rendszert teremteni az életedben, hogy még véletlenül se add fel idő előtt az álmaid.
Az egyik előnye annak, ha egyetlen, kézzel fogható tervezőt használsz, hogy minden sokkal átláthatóbbá válik. Ez a tervezőnapló társad lesz az úton akkor is, amikor senki sem hisz benned, vagy amikor nehézségekbe ütközöl. Sosem leszel egyedül, én ugyanis végig melletted leszek, és miközben a cél felé haladsz, olyan történeteket osztok meg veled, amelyek segíthetnek, hogy semmilyen nehézség se vegye el a kedved.
Használd a kötet éves, havi és napi tervezőjét, pénzügyi tervezőjét, ötlettervezőjét, és valósítsd meg az ötleteidet!

>!
Libri, Budapest, 2018
224 oldal · keménytáblás · ISBN: 9789634330226

Várólistára tette 10

Kívánságlistára tette 3


Kiemelt értékelések

Tímea_P>!
Oravecz Nóra: Énmárkatervező

Oravecz Nóra: Énmárkatervező Az ötlettől a megvalósításig

Mivel mostanában nagyon érdekel és érint ez a téma, elkezdtem hasonló témájú könyvek után kutatni. Amikor ezt megláttam nagyon izgatott lettem, mert összességében kedvelem Oravecz Nóra munkásságát. Be mentem hát Libribe, hogy bele lapozhassak kicsit a könyvbe (és ha tetszik megvegyem) és azt kell hogy mondjam, hogy nagyon félre értettem ezt a „tervező” dolgot, mert én nem egy sima határidőnaplóra számítottam, hanem inkább valami útmutatóra, tanácsokra, valami sokkal színesebbre és különlegesebbre.. Én úgy láttam kb. 15-20 oldal van benne, ami írás, útmutató, a többi lap engem egy egyszerű határidő naplóra emlékeztet, évekre, napokra, projektekre lebontva (még csak nem is az a színes Oravecz Nórás stílus). Ez önmagában egy jó dolog, de én a címből valami tanító-segítő könyvre számítottam, amiben példák, minták vannak, mit hogy csinálj, s nem csupa üres oldal.


Hasonló könyvek címkék alapján

Bokor József: Vállalkozásgazdálkodási ismeretek
Robin Williams: Tervezz bátran!
Weiser István: Az árazás 48 törvénye
Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
Rancz Zsolt: Neked könnyű, me' céged van!
Varga Péter: RendezvényBiblia
Gál Kristóf: Online marketing cégvezetőknek
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing
Diószegi György: Gépszerkezetek méretezési zsebkönyve