Eltelt három év a „Grafika és játékprogramozás DirectX-szel” című könyvünk megjelenése óta.
A fogadtatás nagyon jó, és ezúton is köszönjük a számos visszajelzést: semmi sem motivál jobban egy szakkönyvírót, mint Olvasói köszönő szavai. És íme, itt az ígért folytatás!
Óriási igény jelentkezett egy igencsak aktuális témakör feldolgozására, amely nélkül egyre nehezebb elképzelni a játékfejlesztést. A shaderekről van szó, amelyek teljességgel leváltották a rugalmatlan, rögzített műveleti sorrendű csővezetéket, amely a grafikus processzor vezérlését állapotokon keresztül valósította meg. Utóbbit a Microsoft száműzte a DirectX 10-es verziójától felfele, és a Microsoft Xbox 360-as konzoljára sem fejleszthetünk már alkalmazást a régi jó „Fixed Function Pipeline” támogatásával.
A játékfejlesztők talán a legkreatívabbak a programozók között. Nehezen tűrik, ha korlátozzák Őket. Korábban portszinten programoztuk a grafikus chipeket, és mai szemmel hihetetlen hatásokat… (tovább)
Shaderprogramozás 0 csillagozás
Grafika és játékfejlesztés DirectX-szel
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Martin Matthews – Carole Boggs Matthews: CorelDRAW! 5 ·
Összehasonlítás - Fehér Krisztián: Hogyan írj extrém gyors programot ·
Összehasonlítás - Kőhalmi Éva – Kőhalmi Mariann Tünde: CorelDraw 12 ·
Összehasonlítás - Fehér Krisztián: Direct2D ·
Összehasonlítás - Kolman Nándor: AJAX a Javascript ereje ·
Összehasonlítás - Bjarne Stroustrup: A C++ programozási nyelv 95% ·
Összehasonlítás - Kathy Sierra – Bert Bates: Agyhullám: Java ·
Összehasonlítás - Donald Alcock: Ismerd meg a BASIC nyelvet! ·
Összehasonlítás - Martin Fowler: Refactoring ·
Összehasonlítás - Magyary Gyula: Emelt szintű informatika érettségi – Programozás C++ és C# nyelven ·
Összehasonlítás