Miért ​pont TE? 0 csillagozás

Nyíri Zoltán: Miért pont TE?

Miért ​pont Te?
Vagyis miért pont TE olvasd el ezt a kis könyvet?
Azért, mert két kérdésre kapsz belőle választ:
Ha még nem vagy hálózatépítő, akkor arra, hogy miért pont te lehetnél az, aki bekapcsolódik egy izgalmas és nagy perspektívát ígérő vállalkozásba.
Ha viszont aktív munkatárs vagy, akkor arra, mi kell ahhoz, hogy pont te legyél az, akihez ma is belép egy újabb munkatárs.
Sokan nem értik, miért tátong óriási szakadék az MLM-et szeretők és ellenzők tábora között, azt pedig még kevesebben tudják, hogyan lehet áthidalni ezt a szakadékot. Éppen ezért ebben a könyvben profik tapasztalataival alátámasztva bemutatom, hogy hányféle módon gondolkoznak emberek, amikor egyszer csak betoppan életükbe a hálózatépítés, és mi kell ahhoz, hogy valaki eljusson az információhiánytól a lelkesedésig, vagy éppen a kemény sohától az igenig.
Biztos vagyok benne, hogy az itt olvasható rengeteg tapasztalat neked is segítségedre lesz abban, hogy pont te… (tovább)

>!
118 oldal · ISBN: 9789638945105 · Illusztrálta: Falcione Sarolta

Kívánságlistára tette 3


Hasonló könyvek címkék alapján

Agárdi Irma: Kereskedelmi marketing és menedzsment
G. M.: Tesco titok
Sas István: Reklám és pszichológia
Zig Ziglar: Eladás 101
James W. Robinson: Az Amway sztori
Hans-Georg Hausel: Titkok a vevők fejében
Okolicsny Márta – Rozványi Dávid: Személyes eladás
Krisztiniczné Roki Edit: Piackutatás a kiskereskedelemben
Rozványi Dávid: Bolti eladás
Naresh K. Malhotra: Marketingkutatás