Noi ​siamo tutto 1 csillagozás

Nicola Yoon: Noi siamo tutto Nicola Yoon: Noi siamo tutto

Madeline ​Whittier è allergica al mondo. Soffre infatti di una patologia tanto rara quanto nota, che non le permette di entrare in contatto con il mondo esterno. Per questo non esce di casa, non l'ha mai fatto in diciassette anni. Mai un respiro d'aria fresca, né un raggio di sole caldo sul viso. Le uniche persone che può frequentare sono sua madre e la sua infermiera, Carla. Finché, un giorno, un camion di una ditta di traslochi si ferma nella sua via. Madeline è alla finestra quando vede… lui. Il nuovo vicino. Alto, magro e vestito di nero dalla testa ai piedi: maglietta nera, jeans neri, scarpe da ginnastica nere e un berretto nero di maglia che gli nasconde completamente i capelli. Il suo nome è Olly. I loro sguardi si incrociano per un secondo. E anche se nella vita è impossibile prevedere sempre tutto, in quel secondo Madeline prevede che si innamorerà di lui. Anzi, ne è sicura. Come è quasi sicura che sarà un disastro. Perché, per la prima volta, quello che ha non le basta… (tovább)

Eredeti megjelenés éve: 2015

Tagok ajánlása: Hány éves kortól ajánlod?

Pickwick, Milano, 2019
314 oldal · puhatáblás · ISBN: 9788868365301 · Fordította: Federica Merani, Stefania Merani
Sperling & Kupfer, Milánó, 2017
puhatáblás · Fordította: Federica Merani, Stefania Merani

Kívánságlistára tette 1

pandáslány>!
Nicola Yoon: Noi siamo tutto

Magyarul már olvastam, de nyelvtanulás céljából nekivágtam olaszul is :) Azt hiszem ezt a történetet már lassan mindenki ismeri, mivel a könyv és a film is elég nagy sikereket ért el.
Az alaptörténet nagyon érdekes. A könyv olvasása előtt még nem hallottam ilyen betegségről, nagyon nehéz lehet vele együtt élni. Maddy nekem az első pillanattól kezdve szimpatikus volt, spoiler. Szeretem a kalandvágyó embereket, és szerintem nagyon bátor dolog volt, amit tett a szerelemért spoiler. Olly meg nem a tipikus sármos fiú, akibe elsőre beleszeretsz, de egy idő után biztosan megszereti az ember.
Szerintem szórakoztató könyv, külön plusz pont a rajzokért, de valamiért nekem elég kiszámítható volt már első olvasásra is, hogy mi fog történni, és mi lesz a vége.