„Hogyan adj el könyvet marketing nélkül? Hogyan építs fel működő könyvmarketing rendszert ingyenes eszközökkel? Nem rontunk rá soha senkire egy hirtelen, direkt eladási üzenettel. Eladni csak a rajongóinknak fogunk, azoknak az embereknek, akik már kedvelnek bennünket, bíznak bennünk. Azt mondani az ismeretleneknek, hogy „Helló, írtam egy könyvet, vedd meg” olyan, mint randira hívni egy lányt, és azzal kezdeni: „Kérsz kávét? És hozzám jössz feleségül?" Igenis reklámoznod kell a könyvedet akkor is, ha hagyományos könyvkiadóval van szerződésed, és akkor is, ha magánkiadásban jelenteted meg te magad. Ha a regényed, szakkönyved még csak most készül, a legjobb időben vagy. A marketinget sosem korai elkezdeni. Ha pedig a könyved már meg is jelent, ne aggódj: sosem késő elkezdeni. Hiszen az nem baj, ha több fogy… vagy mégis?"
Könyvmarketing 1.0 5 csillagozás
Hogyan építs fel működő könyvmarketing rendszert ingyenes eszközökkel?
Most olvassa 1
Várólistára tette 7
Kívánságlistára tette 10
Kiemelt értékelések
Lang_Tünde I>!
Nádasi Krisz: Könyvmarketing 1.0 Hogyan építs fel működő könyvmarketing rendszert ingyenes eszközökkel?
Már túl voltam Vida Ági Könyvmarketing tréningjén, amikor rátaláltam erre a kiadványra, mégis sokat tanultam belőle. Krisz nem misztifikálja túl a könyvmarketinget, az anyag könnyen emészthető, számos gyakorlati megoldást, javaslatot tartalmaz.
DianaSoto I>!
Nádasi Krisz: Könyvmarketing 1.0 Hogyan építs fel működő könyvmarketing rendszert ingyenes eszközökkel?
Nem túl hosszú, nem bonyolult, nem lehetetlen.
Már egyszer olvastam és olvasni is fogom.
Jó tippek vannak benne, nem néz hülyének, kedves a stílusa.
És ingyenes.
Köszönet érte.
KutiVeronka>!
Nádasi Krisz: Könyvmarketing 1.0 Hogyan építs fel működő könyvmarketing rendszert ingyenes eszközökkel?
Gyorsan olvasható, áttekinthető, és ami a legfontosabb, biztató. Egy pillanat alatt eltűntek a félelmeim, vajon nem időpazarlás-e írni, vagy hogy tukmálnom kell majd.
Egyszerű, jól használható ötleteket ad.
Népszerű idézetek
Molymacska>!
az olvasóid veled tudnak csak azonosulni, egy kupac papírral nem.
Nádasi Krisz: Könyvmarketing 1.0 Hogyan építs fel működő könyvmarketing rendszert ingyenes eszközökkel?
Hasonló könyvek címkék alapján
- Hofmeister-Tóth Ágnes – Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás ·
Összehasonlítás - Rozványi Dávid: Bolti eladás ·
Összehasonlítás - Okolicsny Márta – Rozványi Dávid: Személyes eladás ·
Összehasonlítás - Eszes István – Szabóné Streit Mária – Szántó Szilvia – Veres Zoltán: Globális marketing ·
Összehasonlítás - Heinrich Károly: Kereskedelmi levelezés ·
Összehasonlítás - Kerekes Pál: Az elektronikus könyv ·
Összehasonlítás - Berze Márton – Gáspár Katalin – Kasza Tamás – Lázár Csaba – Molnár Ferenc – Temesvári Richárd – Vida Ágnes – Vörös Szilva – Weiser István: Könyv 2019 ·
Összehasonlítás - G. M.: Tesco titok 72% ·
Összehasonlítás - Gyurgyák János: Szerzők és szerkesztők kézikönyve 98% ·
Összehasonlítás - Sólyomi Dávid: Osztalékból szabadon 96% ·
Összehasonlítás