Kreatív ​tervezés a reklámban 0 csillagozás

Móricz Éva – Téglássy Tamás: Kreatív tervezés a reklámban

ELSŐ ​RÉSZ
Az első rész áttekinti a kreatív gondolkodás témakörét mint a tudományos és az esztétikai elemzések tárgyát, és azzal összefüggésben, hogy mint ilyen, mi a szerepe a reklámalkotás folyamatában. Mi a kreativitás tehát mint fogalom és hogyan kapcsolódik a marketingkommunikáció fogalomrendszeréhez.

MÁSODIK RÉSZ
Amásodik rész ismerteti, hogy melyek a „vizuális nyelv” elemei, azaz hogyan beszélünk – képekben, melyek ennek a kommunikációs formának a sajátosságai, milyen törvényszerűségek alapján és hogyan módosulnak ezek az egyes reklámeszközök esetében.

HARMADIK RÉSZ
A harmadik rész arra világít rá, hogy a szónak, a beszédnek és az írás művészetének milyen jelentősége van a gazdasági meggyőzés terén. A mondatfűzés, a kifejező szavak ereje hogyan hat a médiában. Hogyan sajátíthatók el tehát azok a technikák, amivel megtaláljuk a pontos választ a kommunikáció alapkérdéseire "Kinek, mikor, mit, mivel és hogyan mondjunk?

NEGYEDIK RÉSZ
(tovább)

>!
168 oldal · puhatáblás · ISBN: 9639345679

Hasonló könyvek címkék alapján

Robin Williams: Tervezz bátran!
Jon Steel: Igazság, hazugság, reklám
Kerényi János: Kerényi 1996
Marie Forleo: Minden megoldható!
Tóth Cecília: Kreatív időtervezés
Sas István: Ezt nem adom, ez disznósajt!
M. Baranyai Anikó: 399+ napnyi sziporka
Kamenyiczki Nóra: Élettervező
Sas István: Az ötletes reklám – Útikalauz a kreativitás birodalmába
Jonah Berger: Ragályos!