Versenystratégia 1 csillagozás

Iparágak és versenytársak elemzési módszerei
Michael E. Porter: Versenystratégia Michael E. Porter: Versenystratégia

Michael Porter Versenystratégia című könyve manapság aktuálisabb Magyarországon, mint volt első magyar nyelvű, 1993-as megjelenése idején. Porter a globális verseny új kihívásaira adott sikeres vállalati, iparági válaszokat elsőként rendszerezte a stratégiai pozíciók, versenytárselemzés, versenyelőnyök stb. fogalmakat bevezetve. Gyakorlatias gondolat- és eszközrendszere a vállalati stratégiaalkotásban maradandónak bizonyult, egyúttal alapját képezi az iparági és regionális klaszterek, helyi innovációs rendszerek fejlesztésének is. Könyve nemcsak az egyetemi oktatásban alkalmazható, hanem az európai és globális versenyben való sikeres helytállás vállalati stratégiájának kidolgozásához is.

>!
Akadémiai, Budapest, 2006
356 oldal · ISBN: 9630583496 · Fordította: Pollák Tamás, Tényi György
>!
Akadémiai, Budapest, 1993
384 oldal · ISBN: 9630563649 · Fordította: Tényi György

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 2


Hasonló könyvek címkék alapján

Bíró Péter (szerk.): Cégvezetés és marketing az e-korban
Michael J. Ritt Jr – Samuel A. Cypert: 365 nap Napoleon Hill gondolataival
Ray Josephs: Időgazdálkodás vezetőknek
Telkes József: Karrierkönyv
Al Ries – Jack Trout: Marketingháború
Juhászné Koppány Márta: Üzleti gazdaságtan 12. osztály – Kiegészítő anyag
Fotidai Ágnes: Üzleti gazdaságtan I.
Mahan Khalsa: Az ügyfél sikere a mi sikerünk
Ékes Ildikó: Rejtett gazdaság – Láthatatlan jövedelmek
Krisztiniczné Roki Edit: Piackutatás a kiskereskedelemben