Mit tenne, ha most odalépne Önhöz egy riporter, és felkérné egy élő adásba menő tévéinterjúra – méghozzá egy szakmai előmenetelét meghatározó kérdésben? Örülne, ha garantáltan profi teljesítményt tudna nyújtani? Michael Barratt könyvéből, akit a szakma az egyik legtapasztaltabb üzleti médiaszakemberként ismer, segítséget kaphat ehhez. Megtudhatjuk például: hogyan építsünk kapcsolatot a média világának embereivel; miért kell odafigyelnünk másokra; hogyan „csináljuk” saját magunknak a hírverést; hogyan készüljünk fel, és ennek miért elengedhetetlen része a gyakorlás; hogyan keltsünk megfelelő benyomást az emberekben; hogyan kezeljük a kényes témájú interjúkat és a konfrontációt. A szerző szilárdan hisz abban, hogy minden interjúra való felkérés – lehetőség arra, hogy növeljük ismertségünket, szakmai presztízsünket és nem utolsó sorban, vagyonunkat.
Médiaszereplés felsőfokon 0 csillagozás
Egy bennfentes útmutatója
A következő kiadói sorozatban jelent meg: Kommunikáció Bagolyvár
Most olvassa 1
Várólistára tette 1
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Chris Anderson: Ingyen! 88% ·
Összehasonlítás - Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával? ·
Összehasonlítás - Morita Akio: Made in Japan 87% ·
Összehasonlítás - Miles Young: Ogilvy a reklámról a digitális korban ·
Összehasonlítás - Lévai Richárd: Hol a pénz? ·
Összehasonlítás - Klausz Melinda – Sáringer Viktória: Újgenerációs közösségi média felületek és kommunikáció ·
Összehasonlítás - Guld Ádám: Sztárok, celebek, influenszerek ·
Összehasonlítás - Bakos Zoltán: Szemben a társadalommal ·
Összehasonlítás - Bánkuti Dániel: Youtube csatornaépítés ·
Összehasonlítás - Lévai Richárd: Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket? 2.0 ·
Összehasonlítás