Médiaszereplés ​felsőfokon 0 csillagozás

Egy bennfentes útmutatója
Michael Barratt: Médiaszereplés felsőfokon

Mit tenne, ha most odalépne Önhöz egy riporter, és felkérné egy élő adásba menő tévéinterjúra – méghozzá egy szakmai előmenetelét meghatározó kérdésben? Örülne, ha garantáltan profi teljesítményt tudna nyújtani? Michael Barratt könyvéből, akit a szakma az egyik legtapasztaltabb üzleti médiaszakemberként ismer, segítséget kaphat ehhez. Megtudhatjuk például: hogyan építsünk kapcsolatot a média világának embereivel; miért kell odafigyelnünk másokra; hogyan „csináljuk” saját magunknak a hírverést; hogyan készüljünk fel, és ennek miért elengedhetetlen része a gyakorlás; hogyan keltsünk megfelelő benyomást az emberekben; hogyan kezeljük a kényes témájú interjúkat és a konfrontációt. A szerző szilárdan hisz abban, hogy minden interjúra való felkérés – lehetőség arra, hogy növeljük ismertségünket, szakmai presztízsünket és nem utolsó sorban, vagyonunkat.

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Kommunikáció Bagolyvár

>!
Bagolyvár, Budapest, 2001
156 oldal · puhatáblás · ISBN: 9639197726 · Fordította: Doubravszky Sándor, Jánossy Ilona

Most olvassa 1

Várólistára tette 1

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Chris Anderson: Ingyen!
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
Morita Akio: Made in Japan
Miles Young: Ogilvy a reklámról a digitális korban
Lévai Richárd: Hol a pénz?
Klausz Melinda – Sáringer Viktória: Újgenerációs közösségi média felületek és kommunikáció
Guld Ádám: Sztárok, celebek, influenszerek
Bakos Zoltán: Szemben a társadalommal
Bánkuti Dániel: Youtube csatornaépítés
Lévai Richárd: Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket? 2.0