Mi ​az a branding? 3 csillagozás

Matthew Healey: Mi az a branding?

Hogyan égessük bele termékünk márkajelét a fogyasztó tudatába úgy, hogy a folyamat fájdalommentes, az emlék pedig maradandó legyen? Miként hagyhat e jel vásárlóink fejében nyomot annak ellenére, hogy hirdetéseinkben nem a logó dominál? Mi az a márkaépítés?

A kötetből megismerhetjük a sikeres márkák „titkát”, betekinthetünk az arculat mögé, ahol a márka valódi mozgatóerői találhatók. Az elméleti ismereteket a számtalan illusztráció, a nemzetközi brandingcégek portfóliói és az esettanulmányok segítenek átültetni a gyakorlatba.

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Scolar Design Scolar

>!
Scolar, Budapest, 2009
256 oldal · ISBN: 9789632440682 · Fordította: Nyuli Kinga

Most olvassa 2

Várólistára tette 7

Kívánságlistára tette 13


Kiemelt értékelések


Hasonló könyvek címkék alapján

Logos from A to Z
Barák Péter (szerk.): Arculat és identitás
Logo Savvy
Robin Williams: Tervezz bátran!
Móricz Éva – Téglássy Tamás: Kreatív tervezés a reklámban
Jon Steel: Igazság, hazugság, reklám
Faragó István – László Zsuzsa: A Liebig Társaság chromo-képeinek gyűjtőalbuma
Rosner Károly: A plakát kézikönyve
Gálig Zoltán – Saphier Dezső: Zománcreklámok a Saphier-gyűjteményből, 1890–1960
Oelmacher Anna: Magyar plakát-történeti kiállítás