Az ​50 legjobb magyar üzleti döntés 3 csillagozás

És 15 a legrosszabbak közül
Márton-Koczó Ildikó: Az 50 legjobb magyar üzleti döntés

Cégeladás ​és -visszavásárlás, terjeszkedés, életben maradás, profiltisztítás és -bővítés, egy jó ötlet piacra dobása – többek között ilyen és hasonló stratégiai témákat érintő üzleti döntéseket mutat be a kötet. Mindezeket magyar vállalatok és vállalkozások esetein keresztül teszi úgy, hogy az egyes esetek szubjektív tanulságaira is fény derül. A szerző célja, hogy maguk a sztorik ösztönözzék, a bennük lévo analógia pedig segítse elő a mostani és a jövendő menedzserek jobb döntéshozatalát. Sőt a történeteket olvasva ők is fogalmazzák meg saját, szubjektív tanulságaikat. Ugyanis Az 50 legjobb magyar üzleti döntés és 15 a legrosszabbak közül olyan komoly üzleti sikereket, illetve kudarcélményeket mutat be, amelyek – időponttól és iparágtól függetlenül – tanulságosak és üzenetértékűek lehetnek másoknak is.

„A döntéselmélettel foglalkozó könyvek nem feltétlenül könnyed olvasmányok, az 50 jó és 15 rossz magyar üzleti döntést bemutató könyv szerzője, Márton-Koczó Ildikó azonban… (tovább)

>!
Alinea, Budapest, 2013
304 oldal · ISBN: 9789635303012

Várólistára tette 4

Kívánságlistára tette 4


Kiemelt értékelések

PTJulia P>!
Márton-Koczó Ildikó: Az 50 legjobb magyar üzleti döntés

Többet vártam volna a könyvtől. Lehet, hogy kevesebbet kellett volna meríteni, s akkor egy-egy siker- (vagy kudarc)sztorit jobban ki lehetett volna vesézni, több tanulsága lett volna. Így sokszor volt az az érzésem, hogy összecsapott egy-egy történetet, és a közepén valahol megszakad a szál. Amit különösen sajnáltam, hogy mintha kevés lenne az író saját ötlete, mintha összevágta volna a forrásokat egy rövid sztorivá, illetve sok történet bulvárosan van tálalva.

Azt külön nem értem, hogy mi keres pl Mátyás király az 50 legjobb magyar üzleti döntés között (a forrásmunkáit vele kapcsolatban inkább hagyjuk…).


Hasonló könyvek címkék alapján

Jim Collins: A lendkerékhatás a gyakorlatban
Håkan Håkansson: Határtalan hálózatok
Géring Zsuzsanna (szerk.): A társadalmi felelősségvállalás könyve
Üzleti gondolkodók
Henry Mintzberg: A menedzsment művészete
C. K. Prahalad: Új menedzsmentparadigmák felé
Zoltayné Paprika Zita: Döntéselmélet
Eli Goldratt – Jeff Cox: A cél
Sam Atkinson: A business nagykönyve
Gino Wickman – Mike Paton: Vedd kezedbe a vállalkozásod