Tehetségmágnesek 1 csillagozás

A kiválóakat vonzó vállalati márka felépítése
Mark Schumann – Libby Sartain: Tehetségmágnesek

A ​munkaerő toborzásában az Y generáció és a közösségi média gyökeres változásokat hozott. Az újfajta igényekkel és szokásokkal rendelkező munkatársakat elcsábítani, megtartani és elkötelezetté tenni komoly kihívást jelent. A vállalatoknak ágazattól, piaci és gazdasági helyzettől függetlenül új, költséghatékony HR kommunikációra van szüksége, hogy a piaci versenyben megnyerje, és motiválja a legtehetségesebb és legeredményesebb munkavállalókat

A szerzők szerint ebben az új világban a cégeknek már három márkára van szüksége:

* Termékmárka: amelynek meggyőzőnek kell lennie ahhoz, hogy megvegyék áruit vagy szolgáltatásait.
* Vállalati márka: amelynek meg kell mutatnia, hogy a cég munkahelyként milyen értékeket képvisel.
* Tehetségvonzó vállalati márka: olyan munkaadói márka, amely irányt szab a kiválóak vonzására, megtartására és motiválására.

A könyv élvezetes stílusban, gyakorlati példákon keresztül mutatja be, hogyan használható fel a márka a… (tovább)

>!
HVG Könyvek, Budapest, 2010
310 oldal · ISBN: 9789633040195 · Fordította: Demendy Zoltán

Most olvassa 1

Várólistára tette 1

Kívánságlistára tette 4


Hasonló könyvek címkék alapján

Gyökér Irén: Humánerőforrás-menedzsment
Jan Zieleniewski: Szervezés és vezetés
Pálinkás Jenő – Vámosi Zoltán: Emberi erőforrás menedzsment
Poór József: Nemzetközi emberi erőforrás menedzsment
Nemeskéri Gyula – Pataki Csilla: A HR gyakorlata
Gulyás László: A humán erőforrás menedzsment alapjai
Eugene McKenna – Nick Beech: Emberi Erőforrás Menedzsment
Robert Gandossy – Elissa Tucker: Gazdálkodj okosan – a tehetséggel
Sean Covey: A kiemelkedően eredményes fiatalok 7 szokása