A mai változékony, bizonytalan, komplex és kevésbé egyértelmű világban a vezetőknek egyre több stratégiai szinten jelentkező kihívással kell szembenéznie, e megváltozott helyzet pedig új tervezési eszközöket kíván.
A holland Erasmus University Rotterdam School of Management intézmény, valamint a brit Cranfield University School of Management kutatói és oktatói, Marc Baaij és Patrick Reinmoeller 16 évnyi kutatásukra alapozva, a 21. századi feltételeknek megfelelő, a korábbiakban az üzleti tervezésben alkalmazottakhoz képest merőben eltérő, új módszert dolgoztak ki.
E nem konvencionális metódus és stratégiafejlesztési eszköz vizuális alapon, egyfajta térkép segítségével képes bátorítani és felhatalmazni a kollégákat, hogy aktív részesei lehessenek a vállalat jövőtervezésének. A közös gondolkodás révén kialakuló elköteleződés pedig egyenes úton vezet a megvalósításhoz szükséges támogató hozzáállás felé. Segítségével emellett a szervezetek azonosíthatják és kezelhetik a… (tovább)
A nyerő stratégia feltérképezése 1 csillagozás
Sikeres stratégia fejlesztése és végrehajtása turbulens piaci környezetben
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- John Doerr: Mérd, ami számít! ·
Összehasonlítás - Porkoláb Imre: A stratégia művészete 86% ·
Összehasonlítás - Noam Wasserman: Az élet egy startup ·
Összehasonlítás - Sam Atkinson: A business nagykönyve ·
Összehasonlítás - Jim Collins: Jóból kiváló 92% ·
Összehasonlítás - Steven D'Souza – Diana Renner: A nemtudás ·
Összehasonlítás - Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi ·
Összehasonlítás - Peter Frans Anthonissen: Kríziskommunikáció ·
Összehasonlítás - Cal Newport: Elmélyült munka 88% ·
Összehasonlítás - Carmine Gallo: Steve Jobs, az innováció mestere 88% ·
Összehasonlítás