Motivationsrevolutionen 2 csillagozás

Från temporär tändning till livslång låga
Magnus Lindwall – Olof Röhlander: Motivationsrevolutionen Magnus Lindwall – Olof Röhlander: Motivationsrevolutionen

Lär dig skapa äkta, hållbar motivation med hjälp av forskning och tydliga metoder! I „Motivationsrevolutionen” teamar psykologiforskaren Magnus Lindwall och mentala coachen Olof Röhlander ihop sig till en superduo och krossar myten om piskan och moroten. Pedagogiskt och inspirerande presenterar de den spännande nya forskningen kring en av de bäst bevarade hemligheterna inom psykologin: Självbestämmandeteorin, även kallad SDT. Med SDT får du en vetenskaplig och stabil grund att stå på när du vill skapa hållbar motivation hos dig själv och andra. Författarna berättar hur och varför den är så effektiv och ger dig verktygen som får dig att må och fungera bra – varje dag, men framförallt i längden.

Tartalomjegyzék

216 oldal · keménytáblás · ISBN: 9789137156972
216 oldal · ISBN: 9789137156989
ISBN: 9789137158563 · Felolvasta: Olof Röhlander, Magnus Lindwall

Kedvencelte 1

Várólistára tette 1

frankysilver P>!
Magnus Lindwall – Olof Röhlander: Motivationsrevolutionen

Magnus Lindwall – Olof Röhlander: Motivationsrevolutionen Från temporär tändning till livslång låga

Komolyan, ez valami elképesztő. Még csak hasonlót sem olvastam soha, pedig elég sok motivációs könyvet olvastam már. Még csak a harmadánál tartok, de már rengeteg mindenre rájöttem az életemben elkövetett hibákkal kapcsolatban. Az egészben az őrület az, hogy ezt több mint fél évszázada kutatják és a kutatási eredmények mégsem kerültek napvilágra. A nyelvezete nem mindig túl könnyű a könyvnek, ráadásul meglehetősen tömény a mondanivaló, mindezek ellenére folyamatos késztetést érzek, hogy folytassam.
Már az eddig olvasottakat is jól fogom tudni használni tanítás vagy bármilyen közös munka során, de elsősorban saját magam miatt olvasom. Olyan az egész, mintha a Flow kiegészítése lenne, csak egy teljesen más oldalról, más nézőpontból, más kérdésekből kiindulva. Ajánlom mindenkinek (aki legalább olvasni tud svédül).

Még csak a felénél tartok, de már most látom, hogy ez sokkal több, mint a Flow kiegészítése. Bárcsak húsz évvel ezelőtt olvashattam volna. Rengeteget segített volna a gyereknevelésben is.