A jegyzet több részből áll, foglalkozik a tanórai és a tanórán kívüli foglalkozások összefüggésével, az ismeretek szabadidős foglalkozáson történő felhasználásával, a család szerepével, az osztályfőnök feladataival, a napközis foglalkozások jelentőségével,a diákotthonban szervezhető szabadidős programokkal és nem utolsó sorban az általános iskolák mellett működő EÁI tagozatokkal.
Szabadidő-pedagógia az enyhén értelmi fogyatékosok általános iskoláiban és tagozataiban 0 csillagozás
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Ellen Notbohm: Tíz dolog, amit az autista diákod szeretné, ha tudnál ·
Összehasonlítás - Sulyomi-Schulmann Adolf: A beszédhibák elhárítása különös tekintettel a dadogásra ·
Összehasonlítás - Mezeiné Isépy Mária (szerk.): Gyógypedagógiai pszichológiai alapismeretek ·
Összehasonlítás - Dogossy Katalin: Baj van a gyerekkel ·
Összehasonlítás - Alice Miller: Kezdetben volt a nevelés 94% ·
Összehasonlítás - Páhokiné Arany Piroska: Akik megérintették a szívemet ·
Összehasonlítás - Mészáros Aranka (szerk.): Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága ·
Összehasonlítás - Clare Sainsbury: Marslakó a játszótéren 92% ·
Összehasonlítás - Diane Heacox: Differenciálás a tanításban, tanulásban ·
Összehasonlítás - Szvatkó Anna (szerk.): Billenések ·
Összehasonlítás