Megoldásközpontú ​tanítás 0 csillagozás

Linda Metcalf: Megoldásközpontú tanítás

Hogyan javítsunk a diákok magatartásán, jegyein, a szülői támogatáson és a tanári kar morálján

A könyv magatartási és tanulmányi gondokkal küzdő gyerekek oktatásához kínál pozitív alternatívát. Gyakorlatias, közérthető módszereket és stratégiákat mutat be. Nemcsak egyetemi hallgatóknak vagy frissen végzett tanároknak és gyakorló szülőknek ideális, de a tapasztalt pedagógusoknak is valóban hatékony új megoldásokat kínál, megoldásközpontú megközelítésben.

A kézikönyv többek között a következő témákat tárgyalja:

– hogyan teremtsünk motiváló környezetet;

– hogyan állítsuk meg keletkezésükkor a magatartási problémákat;

– hogyan tárgyalhatunk az ellenálló szülőkkel;

– a figyelemzavar, a hiperaktivitás, a düh, a zaklatás, az iskolai fóbiák és a depresszió kezelése;

– fegyelem;

– hogyan teremtsünk lehetőséget a diákoknak reputációjuk javítására és a fejlődésre.

>!
Alexandra, Pécs
240 oldal · ISBN: 9789633708088

Most olvassa 1

Várólistára tette 4

Kívánságlistára tette 3


Népszerű idézetek

Cicamica>!

A Megoldásközpontú tanítás olyan kezdő, gyakorló és leendő tanárok kézikönyve, akik pozitívabban, megoldásközpontúan kívánnak foglalkozni tanítványaikkal. A program a „kivételek” megfigyelését hangsúlyozza, azaz azokét az alkalmakét, amikor nem merülnek problémák, és elmagyarázza, a nevelők hogyan használhatják ezeket új kontextus teremtésére, melyben tanulóik sikeresebbé válhatnak.Az új megközelítés azt jelenti, hogy másképpen kell a diákokra és szüleikre tekintenünk, valamint alaposan magunkba kell néznünk tanárokként, és meg kell vizsgálnunk az oktatásról és az emberekről alkotott elképzeléseinket. Magunkról és mindennapi feladatainkról alkotott fogalmaink meglátásaink létfontosságúak ahhoz, hogy változtatni tudjunk az iskolában. Ez az új felfogás a megújított szülői információkkal kiegészülve megoldásközpontú rendszert alkot, melyben mind a diákoknak, mind a szülőknek több lehetőségük lesz arra, hogy felelősek lehessenek saját tetteikért és saját megoldásaikért.

15. oldal - A könyvről


Hasonló könyvek címkék alapján

A. S. Neill: Summerhill
Réthy Endréné: A tanítás-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek elemzése
Gyarmathy Éva: Diszlexia a digitális korszakban
Rédai Dorottya – Kövesi Györgyi: Még mindig tabu?
Pinczésné Palásthy Ildikó: Dráma, pedagógia, pszichológia
Szabó Éva: Szeretettel és szigorral
Hunyady Györgyné – M. Nádasi Mária – Serföző Mónika: „Fekete pedagógia”
Bodonyi Edit: Modern alternatív iskolák
Gósy Mária (szerk.): Beszédészlelési és beszédmegértési zavarok
Nagy Sándor – Bencédy József – Kiss Árpád – Ágoston György: Pedagógiai lexikon I-IV.