Közösségi ​kalandozások 4 csillagozás

20 magyar marketing sikersztori a Facebookon
Lévai Richárd: Közösségi kalandozások

Mi kell az üzleti sikerhez a Facebookon?

A technikai tudást könnyű megszerezni, azonban stratégiai módszereket, gyakorlati példákat, tapasztalatokat nehezen találni, főleg Magyarországról. Ezen változtat ez a könyv.

20 olyan esetet mutat be, amelynél a különböző cégek sikerre vitték a kommunikációjukat a közösségi médiában, és üzleti hasznot is hozott jelenlétük a Facebookon. Ha eddig csak gondolkodtál azon, hogyan érdemes nekikezdeni, vagy újabb ötletekre van szükséged az eredmények növeléséhez, akkor ez a könyv Neked szól!

Használd ügyesen a leírt eseteket, tanulj más sikereiből, hibáiból, és legyen a te céged a következő sikersztori!

Tartalomjegyzék

>!
Foto-Book, 2012
314 oldal · ISBN: 9789630852258

Most olvassa 1

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 3

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

Allyee>!
Lévai Richárd: Közösségi kalandozások

Lévai Richárd: Közösségi kalandozások 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon

Nagyon jó könyv a témában, ha kimondottan esettanulmányokat keresünk.

podosvetesi>!
Lévai Richárd: Közösségi kalandozások

Lévai Richárd: Közösségi kalandozások 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon

Élvezetesen olvasmányos, sztorizós könyv korai Facebook sikertörténetekkel Magyarországon.


Hasonló könyvek címkék alapján

Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok
M. Baranyai Anikó: Instáról íróknak
Tóth Mihály: Facebook marketing
Babanics Írisz – Csató Zsuzsi – Heinrich Dorka – Kovács Laci: Útmutató a magyar üzleti Insta világához
Morvai Ádám – Berki Zsolt: Instagram marketing
Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve
Balassa Lilla – Klausz Melinda: A közösségi média mérése
Klausz Melinda: Facebook, Youtube, Wikipedia és társaik
Tóth Anikó Dóra: Jobbra húzott történetek
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve