Hogyan ​lehet eredményesen eladni a közösségi médiával? 2 csillagozás

Facebook, Youtube, Instagram, Pinterest, Messenger és céges blog az értékesítési folyamatokban
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?

Ez a könyv azt mutatja be, melyik közösségi platformot hogyan tudod használni az eladás során.
A közösségi média ugyanis egyre jobban átszövi a vásárlóid életét. Egyre többen, egyre több időt töltenek itt, miközben a különböző közösségi hálózatok egyre jobb megoldásokat kínálnak a cégeknek ahhoz, hogy kiaknázzák a bennük rejlő lehetőségeket.
Ha jól használod a különböző közösségi platformokat, több embert tudsz elérni, erősebb márkát tudsz építeni, eredményesebben tudsz értékesíteni.
Ebben segít ez a könyv.
A Facebook mellett a Youtube, az Instagram, a Pinterest, a Messenger és a céges blogok használatára ad olyan javaslatokat, amik segítenek javítani a céged marketingjén.

>!
RG Stúdió, 2017
144 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631282801

Várólistára tette 6

Kívánságlistára tette 7


Kiemelt értékelések

podosvetesi>!
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?

Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával? Facebook, Youtube, Instagram, Pinterest, Messenger és céges blog az értékesítési folyamatokban

Hasznos áttekintése a Facebook hirdetési rendszerének, haladó szintű hirdetési beállítások bemutatása.


Hasonló könyvek címkék alapján

M. Baranyai Anikó: Instáról íróknak
Babanics Írisz – Csató Zsuzsi – Heinrich Dorka – Kovács Laci: Útmutató a magyar üzleti Insta világához
Morvai Ádám – Berki Zsolt: Instagram marketing
Jeremy McGilvrey: Instagram titkok
Nicholas Kusmich: Facebook-képlet
Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve
Balassa Lilla – Klausz Melinda: A közösségi média mérése
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve
Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok
Tóth Mihály: Facebook marketing