Marketing ​a kisvállalkozásban 0 csillagozás

Len Rogers: Marketing a kisvállalkozásban

A közhiedelemmel ellentétben a marketing nem egyszerűen értékesítési tevékenység. Van benne piackutatás, de ugyanakkor piacbefolyásolás, sőt piacteremtés is. Beletartozik a termék-, ár- és a helyismeret, a reklám, a járulékos szolgáltatás, vagyis a vevőcsábítás sok-sok trükkje. A vállalkozónak mindenképpen törnie kell a fejét, de hogy merre induljon el, abban megbízható kalauza lesz sorozatunk új kötete. Akinek pedig ez az idegen szó, hogy marketing még mindig gyanús, gondolja meg: nem sokkal gyanúsabb, hogy kisvállalkozások és világcégek egyaránt vagyonokat költenek rá?
Len Rogers nemzetközi vállalkozási és vezetési tanácsadó; számos marketing és értékesítési szakkönyv szerzője; vendéglátóipari, hirdetési és vezetőképző tanfolyamok előadója.

>!
208 oldal · ISBN: 9637816054 · Fordította: Gázsity Mila

Kívánságlistára tette 2


Hasonló könyvek címkék alapján

Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők
Walter György: Vállalatfinanszírozás a gyakorlatban
Wally Olins: A márkák – A márkák világa, a világ márkái
Dan S. Kennedy: A tökéletes marketingterv kisvállalkozóknak
Talabos Viktória: Lájkból forintot 1.
Juhászné Koppány Márta: Üzleti gazdaságtan 12. osztály – Kiegészítő anyag
Seth Godin: Hab a tortillán
John Jantsch: Szigszalagmarketing
Robert T. Kiyosaki – Sharon L. Lechter: Üzleti iskola
Nógrádi Bence: Hétköznapi harcosok II.