A könyv bemutatja a Kedvesház – program létrejöttének történetét, tartalmazza a Kedvesház – pedagógia elméletét és gyakorlatát. A könyvet a 2002-es megjelenése óta mintegy 5000 pedagógus használja iskolai, óvodai gyakorlatában. A tanárképző főiskolák, egyetemek hallgatóinak is ajánlott olvasmány, mivel a tanárképzésből ma is hiányoznak azok a stúdiumok, melyek megfelelő alapokat jelentenének a roma és/vagy hátrányos helyzet okozta pedagógiai kihívások kezeléséhez. A könyv hitelességét és egyben legfőbb értékét az jelenti, hogy a gyakorlatban bevált, sikerrel alkalmazott módszereket és technikákat úgy írják le a szerzők, hogy az adaptálható saját gyakorlatra.
Kedveskönyv 1 csillagozás
A Kedvesház
Eredeti megjelenés éve: 2002
Várólistára tette 2
Hasonló könyvek címkék alapján
- Kovács György – Bakosi Éva: Óvodapedagógia ·
Összehasonlítás - Gulyás Gabriella – H. Bagó Ilona (szerk.): A kezdet az egésznek a fele ·
Összehasonlítás - Kereszty Zsuzsa (szerk.): Gyerekközpontú módszerek ·
Összehasonlítás - Poór István – Wagner Éva – Radnóti Katalin – Nahalka István (szerk.): A fizikatanítás pedagógiája
·
Összehasonlítás - Kériné Borda Edit – Varga Elekné: Hagyományok és népi játékok az óvodában ·
Összehasonlítás - Nagy L. János – Péntek János: A kreatív nyelvhasználat és az iskola ·
Összehasonlítás - Grósz Emese: Szexuális nevelés ·
Összehasonlítás - Balázs Sándor – Nagy Andor: A romapedagógia elméleti és gyakorlati alapjai ·
Összehasonlítás - Forray R. Katalin – Hegedüs T. András: Két tanulmány a cigány gyermekekről ·
Összehasonlítás - Lakatos Mihály: Cigány gyermekek nevelése és a napközi otthon pedagógiája ·
Összehasonlítás