Marketing ​a hálón – Vállalati és közösségi honlapok, blogok 2 csillagozás

Larry Weber: Marketing a hálón – Vállalati és közösségi honlapok, blogok

A ​marketing jövője a kölcsönös párbeszédben rejlik. A kommunikációban jelentkező hatalmas zaj indokolttá teszi, hogy ne a vásárlókhoz beszéljünk, hanem a vásárlókkal. A YouTube, a MySpace, az iwiw – a közösségi portálok, valamint a blogok a legígéretesebb eszközök a fogyasztók eléréséhez. A Marketing a hálón megmutatja a marketingeseknek és cégüknek, hogyan alakíthatnak ki kötődést a vállalat iránt a vevők körében, miként építhetik fel a vevőközösségeket, illetve hogyan érhetnek el maximális nyereséget e korban, amelyben a bőség zavara uralkodik a marketing területén. Larry Weber író, a közösségi média elismert szaktekintélye új eszközöket és platformokat ismertet meg velünk, és megmutatja, hogy az azonnali eredmények és növekedés érdekében miként alkalmazhatjuk őket. A mai marketinges él a világháló adta lehetőségekkel. Csatlakozik a közösségi hálózatokhoz, illetve olyan hálózatokat szervez, amelyekhez az emberek szívesen tartoznak – így párbeszéd jön létre a marketing és a vevők… (tovább)

>!
178 oldal · ISBN: 9789636424008

Most olvassa 1

Várólistára tette 5

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Kócsó László: Online aranybánya
Randy Gage: Hogyan építsünk MLM pénzgyárat
Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről
Tom Schreiter: Big Al mindent elmond a hálózatépítésről és a szponzorálásról
Tom Schreiter: Big Al és a Turbo MLM
Robert Butwin: MLM Hálózatszervezés profi módon
Tom Schreiter: Big Al: Szuper jelöltkutatás
Michael Strachowitz: A mindennapi méreg
Makk Attila: Hálózatépítés otthon
Devora Zack: Networking