A ​fogyasztóra hangolva 2 csillagozás

Larry Hochman: A fogyasztóra hangolva

A fogyasztók dühösek, nagyon dühösek!

A válság zűrzavarában nyugtalanok és rosszkedvűek: úgy érzik, hogy becsapták és magukra hagyták őket. Tudják, hogy a vállalatok gyakran túl sokat ígérnek és keveset nyújtanak, s mára mélységesen kiábrándulttá váltak.

Azok a vállalkozások fognak végül a legjobban boldogulni, melyek felismerik ezt a zűrzavart, és megértik, hogy a fogyasztói kapcsolatok lesznek meghatározók a válság utáni korszakban.

Larry Hochman könyve inspiráló erejű olvasmány: biztosra vehető, hogy a következő években az üzleti vezetők egyik alapvető olvasmányává fog válni Magyarországon is.

A szerző egyike a világ legnépszerűbb előadóinak, többek között elnyerte „Az év európai üzleti előadója” címet is. Világszerte elismert szakember a fogyasztói kapcsolatépítés, a vezetéstudomány és a tehetségmenedzsment területén egyaránt.

>!
Akadémiai, Budapest, 2010
142 oldal · ISBN: 9789630589451 · Fordította: Rohonyi András

Kedvencelte 1

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 3


Kiemelt értékelések

PontHogy P>!
Larry Hochman: A fogyasztóra hangolva

Ez egy amolyan kiáltvány jellegű könyv korunk cégeinek. Szerintem még nem olvasták és elég baj az nekik. Ismerek olyan szoftver bizniszt, ahol komolyan veszik azokat, amikről szól a könyv. Három év alatt négy fővel elérték a másfél millió dolláros éves bevételt.


Népszerű idézetek

PontHogy P>!

E köré kell felépíteni szervezete közös célját, a következő jegyekre alapozott szolgáltatásokkal és termékekkel: egyszerűség, gyorsaság, mozgékonyság, átláthatóság és tisztesség. Márkaérték, melynek alapja a kevés igéret és a sokat nyújtás.

PontHogy P>!

A fogyasztók megelégelték, hogy csak a tömegpiac alkotóelemeiként kezelik őket

PontHogy P>!

Amikor hibák történnek az érintett vállalatok tegyék meg azt a négy egyszerű lépést: tartsák fel a kezüket, vallják be becsületesen a hibákat, kérjenek elnézést értük és adjanak hiteles biztosítékot arra, hogy a gondokat meg fogják oldani

PontHogy P>!

Az ön fogyasztói ma a következő négy igen fontos dolog birtokában vannak, amelyek örökre megváltoztatták az erőegyensúlyt mindenféle üzleti kapcsolatban: információ, választási lehetőségek, hatalom és ellenőrzés… Ön nem adhatja meg nekik ezeket a dolgokat, mert máris rendelkeznek velük.

PontHogy P>!

a felhasználóktól származó beszámolók mindenütt soha nem látott pontosságú tájékoztatást nyújtanak minden meglévő és leendő fogyasztójának, méghozzá olyan emberek részéről, akik tényleges tapasztalatokat szereztek az ön termékivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban

PontHogy P>!

Az emberek gondjaik egyszerű és gyors megoldására vágynak, a saját életük tempójának megfelelően

PontHogy P>!

..ahogyan a passzív fogyasztók is kihalóban vannak, ugyanez mondható el a passzív alkalmazottakról is

PontHogy P>!

..olyan célt kell vállalkozása tevékenységének középpontjába állítania, amely világos tartósan érvényes és minden dolgozója számára vállalható, tekintet nékül a vállalati hierarchiában elfoglalt helyükre vagy a különböző részlegek földrajzi elhelyezkedésére


Hasonló könyvek címkék alapján

Rick Levine – Christopher Locke – Doc Searls – David Weinberger: Cluetrain
Clara Shih: A Facebook kora
Barabási Albert-László: Behálózva
Veszelszki Ágnes (szerk.): A világhálóba keveredett ember
Tófalvy Tamás – Kacsuk Zoltán – Vályi Gábor (szerk.): Zenei hálózatok
Drótos László: Beilleszkedés a hálózat virtuális világába
Bryan Thayer: Kapcsolati háló
Ben Mezrich: Véletlenül milliárdos
Hofmeister-Tóth Ágnes – Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás
Chuck Palahniuk: Harcosok klubja