Üzleti ​kommunikáció 3 csillagozás

Langer Katalin – Raátz Judit: Üzleti kommunikáció

Napjaink ​égető problémája az egyes ember sikeres szakmai tevékenysége. Ennek egyik elengedhetetlen feltétele az önmagunk és mások megismerni tudása, a megfelelő kommunikáció.
A tankönyv szerzői leírják a legújabb pszichológiai és kommunikációelméleti
kutatások eredményeit, a nyelvi és nem nyelvi kommunikáció sajátosságait, a hatékony üzleti kommunikáció legmodernebb fázisait.
Részletesen bemutatják a tréningmódszert, sorra veszik az üzleti életben fontos kapcsolattartási formák szóbeli és írásos változatait.
Az ismeretátadás legkorszerűbb formáin keresztül juthat el az olvasó a biztos elméleti alapokon nyugvó gyakorlat alkalmazásáig.
Az elméleti anyagot gazdag gyakorlati feladatok és a legkorszerűbb szakirodalom egészíti ki. A könyvet mind a középszintű képzésben részt vevőknek, mind az érettségi után üzleti szakmát tanulóknak, mind a felsőfokú tanulmányokra készülőknek ajánljuk. Haszonnal
forgathatják azok a már gyakorló üzletemberek is, akik… (tovább)

>!
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2004
224 oldal · ISBN: 9631954196 · Illusztrálta: Takács László
>!
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2003
puhatáblás · ISBN: 963194185X
>!
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2001
224 oldal · puhatáblás · ISBN: 9631919552

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 1


Kiemelt értékelések

Popovicsp87 P>!
Langer Katalin – Raátz Judit: Üzleti kommunikáció

Mielőtt belemennék a tartalomba, elemezzük kicsit a borítót.
Mi ez?
A könyv talán emulgeálószert reklámoz?
Netalán struccol valamiért?
Nos, inkább az utóbbi felé keressük a megoldást.
Ez egy tankönyv, ami a kommunikációval, tárgyalástechnikával foglalkozik. Van benne verbális és nonverbális kommunikáció, tárgyalástechnika, kis pszichológia is talán.
Bár a szövege egyszerre érdekes és kissé száraz is, magát az olvasmányt feldobják a benne elhelyezett ábrák és képek.
Minden fejezet végén vannak feladatok, melyek segíthetnek elmélyedni a fejezetben tárgyalt témában.

Nem állítom, hogy nem sok hasznát veszem a leírtaknak, de nem ez az a könyv, amit kerestem.

>!
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2001
224 oldal · puhatáblás · ISBN: 9631919552
2 hozzászólás
Bibi_️3>!
Langer Katalin – Raátz Judit: Üzleti kommunikáció

Igaz, hogy manapság már egy csomó minden van, ami sokkal modernebb és hatékonyabb ahhoz, hogy egy üzleti tárgyalást lefolytassunk, de maradjunk annyiban, hogy a régi bevált módszereket sem kell fiókba tenni ;)
(vagy nem mindet :) )

Meszil P>!
Langer Katalin – Raátz Judit: Üzleti kommunikáció

Nagyon hasznos tankönyv, de akit érdekel a téma az is nyugodt szívvel forgathatja. Néhol kicsit száraz és tartalmazhatna több gyakorlati feladatot, de alapjában véve több korosztály és szakmacsoport oktatására alkalmas.


Hasonló könyvek címkék alapján

Katona Mária – Szabó Csaba: Kommunikáció, üzleti kommunikáció
Árvay-Juhász Lilla: Viselkedéskultúra és kommunikáció
Béres István – Fehér Katalin: Társadalmi kommunikáció szöveggyűjtemény
Árvay-Juhász Lilla: Üzleti kommunikáció
Nemes György: Kommunikáció igazságosságban és szeretetben
Hofmeister-Tóth Ágnes – Mitev Ariel Zoltán: Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika
Györffy Kinga: Szabadulás a sztorifóbiából
Varga Péter: RendezvényBiblia
Kasza Tamás: Szuperszonikus Lezárás az Értékesítésben
Fodor László – Göndör András – Vörösné Keszler Erzsébet – Neményiné Gyimesi Ilona: A kommunikáció alapjai