Az ​egyetemes törvények 1 csillagozás

Kozma Szilárd: Az egyetemes törvények

Az egyetemes törvényekről (amelyek még a foganásunkat is „rendezik és intézik”, akárcsak a születésünket, meg a sorsunkat, és, az „egész életet” a kozmikus világegyetem működésével együtt) először az Elta egyetem kurzusain hallottam, ahol az asztrológiával megismerkedtem. Nem én fedeztem fel és írtam le tehát világelsőként ezt a tíz egyetemes törvényt, mert azt részben megtették előttem ötezer évvel a hermetikusok. Mivel azonban csak hét bolygót, tehát hét anyag- és világformáló sorserőt láthattak szabad szemmel, ugyancsak hét törvényt ismertek fel és írtak le, a „minden mindennel összefügg” hermészi elv alapján. („Ami fent van, ugyanaz, mint ami lent van,…”) Én tehát a hét első törvényt ismertető Kybalionnak a tömör mondatainak a kibontásán kívül, a hiányzó három egyetemes törvényt is leírtam, a tíz bolygó által megtestesített őserőnek, vagyis, a 10-es számrend örök érvényességének megfelelően, az ET-k hatásait nem csak az asztrológiában észlelvén, hanem magamban és az életemben is.

>!
Publio, Győr, 2018
puhatáblás · ISBN: 9789634435747

Kívánságlistára tette 2


Népszerű idézetek

>!

Az én terhem könnyű és az én igám gyönyörűséges". Ők sem értik azt az egyszerű igazságot, miszerint a tudatosan felvállalt életfeladatok megoldása valójában könnyű és végső soron a legtöbb örömet és gyönyört okoz az embernek, mivel éppen erről szól az eredeti rendeltetés: a még nagyobb boldogság elérési lehetőségéről. Ez – és csakis ez – az életfeladat teljesítés okozhat kauzális öntudati örömet minden egyes személynek, mivel erre vagyunk „beprogramozva”: ez a Teremtés ős-oka és értelme! A keresztény papok tehát, nem értvén azt, hogy lényeg szerint, miről is van szó e kinyilatkoztatásban, kinevezik Jézust Istennek – Isten egyedüli fiának! – és teljesen irreális, szenvelgő és drámai pateizmussal, rákenik azt, hogy ő egyedül, mindenki számára megelőlegezve, véghez vitte már előre a megváltást.ettől kezdve, mindent rákennek a Jézus különleges és rendkívüli – Isteni! – személyére, (holott semmiféle rendkívüliségről nincs szó, hanem éppen fordítva: Jézusnak sikerült az egyetemes rendet megvalósítani emberi személyében), aminek következtében az emberiség azon része, amely magát kereszténynek nevezi, elvágyik a polaritás világából és valósággal rejtőzködik és rohangál a személyi életfeladatai elől, egész életében.

marcellveno2>!

gyakorlati valóság előtt szemet lehunyva sokáig hirdetik az egyik végletet, ott menthetetlenül jelentkeznie kell a másik végletnek is

marcellveno2>!

Azért, hogy a Polaritás törvénye szellemében, a valóságot elfogadva, annak megfelelő életmódot élhessünk, le kell mondanunk a kényelem-vágyunkról és el kell sajátítanunk és fel kell vállalnunk az igazság-védelmező, az igazság kiderítő és fenntartó harcosi mentalitásnak a filozófiáját, ami szerint, keresztényként, mindig az anyagi – tárgyi valóság által jelzett igazságért való harc szellemében kell élni. Ez azt jelenti, hogy a sors-teremtő imaginációd tisztán tartása és zavartalansága érdekében a belső korrupcióval folyamatosan le kell számolni, és a külső – világi – korrupciónak nem kell engedni, hogy rést és behatolási felületet nyerjen a te sorsodba és életedbe, még a legszertetettebb családtagokon keresztül sem. Sőt: azok részéről aztán pláne nem! Hamvas Béla írja valahol, hogy „Jézus az emberrel való kiengesztelődést tanította ugyan, de a korrupciónak soha egy fél lépést sem engedett

marcellveno2>!

ami ténylegesen az életedet fenyegetheti, az éppen az igazságnak az időbeni elárulása, nem vállalása, megtagadása

marcellveno2>!

A fájdalom, és a szenvedés, illetve a kellemes érzés tehát az a misztikus információ-forrás, ami arra figyelmeztet, hogy valami mást kell tennünk, mint amit addig tettünk, illetve, hogy mentális (mentalitásbéli) irányt kell változtatnunk az őserőkkel való kapcsolataink helyreállítása és harmonikus (zavarmentes) folytatás érdekében. Márpedig

marcellveno2>!

Ezért a harc és a Polaritás útján járni azt jelenti, hogy a téged a „helyes útra” (pl. a húsevés útjára, vagy a zsákmányleső huncutkodások útjára, a részegeskedés és az abortuszok útjára, valamint a perverzió, meg a dekadencia, na meg az irigység, a neheztelés, a látszat-örömök, a hamis mosolygások, és a hátba-támadások, stb. útjára) vissza téríteni akaró „jóakaródnak” – aki lehet éppen az édesanyád, vagy a testvéred, vagy a szeretőd, vagy a férjed-feleséged – a törekvéseit és ügyködéseit a legnagyobb nyíltsággal leleplezed és elhárítod. Hogy ezeknek az irányodban, a te korrumpálásod és imaginációd zavarása irányában kifejtett ún. mentő-akcióit kegyetlenül elhárítod és vissza vered. Hogy a mézesmadzagjaikat elutasítod, és így magadat a rossz lelkiismerettől és a lelkiismeret furdalástól, és ez által belső nyugtalanságtól és a tudati és életképzeleti zavartságtól megmenekíted.


Hasonló könyvek címkék alapján

Hamvas Béla: Silentium / Titkos jegyzőkönyv / Unicornis
Halász Emese: Ignis
Nagy Melinda – Való Judit: Emberek és játszmák
Németvölgyi-Nagy Renáta: Retrográd bolygók
Anna Southgate: Mindennapi asztrológia
Korcsmáros Magda – János Péter: Spirituális gyökereink
Emma Mildon: Útkeresők kézikönyve
Bertalan Éva: Életkönyv
Horváth Andrea: Asztrológia a mindennapokban
Hajo Banzhaf – Brigitte Theler: Éppen te hiányzol belőlem