A ​közösségi média nagykönyve 25 csillagozás

Hogyan építsd fel magad és céged az online térben
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Ma ​már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.

A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.

A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és… (tovább)

>!
Athenaeum, Budapest, 2016
288 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789632935256

Kedvencelte 1

Most olvassa 3

Várólistára tette 21

Kívánságlistára tette 26

Kölcsönkérné 2


Kiemelt értékelések

>!
Zsófi_és_Bea P
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

A könyv ha úgy nézzük tulajdonképpen vállalkozóknak, és cégeknek szól, nekik nyújt segítséget, útmutatást abban, hogyan építsék fel a profiljukat az online térben, de magánemberként is találtam benne hasznos információkat, bloggerként pedig sok okos ötletet, tippet is szereztem.

Egy sok témát érintő, nagyon alapos és átfogó olvasmány volt ez, ami tényleg hasznos segígtséget nyújt abban, hogy jobban eligazodjunk az online térben, és tudjunk élni az általa nyújtott lehetőségekkel.

Részletesebben a blogon:http://konyvutca.blogspot.hu/2016/04/klausz-melinda-koz…

>!
robinson P
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Hasznos és használható könyv kipróbált ötletekkel. Érdemes böngészgetni nem csak marketinggel foglalkozóknak.
http://gaboolvas.blogspot.hu/2016/04/a-kozossegi-media-…

>!
White
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Szuper szerző, remek könyv! Mindenkinek ajánlom, aki bloggerkedik, akit érdekel a közösségi média világa, aki éppen szeretné építeni önmagát a közösségi térben.
Hamarosan bővebben is.

>!
Mpattus P
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Összességében, mind a személyes profilomra, mind a blogomra és a közösségi médiában való megjelenésemre hatással volt/lesz ez a könyv. Egyrészt rengeteg dologban megerősített: például a fokozatos, nem elkapkodott közösségépítés hosszútávú megtérülésében (avagy ne keseredj el, ha nem se perc alatt fut fel a blogod), a folyamatos kommunikáció és interakció fontosságában az olvasókkal, stb.. Másrészt pedig olyan apróságokra is rávilágított, amik eddig talán elkerülték a figyelmem, vagy nem tulajdonítottam nekik különösebb jelentőséget, mint például a hashtagek alkalmazásának mibenléte, rejtett üzenete. Hogy mennyire sikerül megfogadnom a tanácsokat, és mennyiben tudom majd őket alkalmazni, az pedig a nem túl távoli jövőben kiderül…

A könyvről szóló teljes értékelés itt olvasható:
http://www.szembetuno.blogspot.hu/2016/03/a-kozossegi-m…

>!
blueisthenewpink SMP
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Ritkán hagyok végleg félbe könyvet, de ezt képtelen voltam tovább olvasni, pedig kihíváshoz is kellett volna. Y generációsként nagyon untam. Úgy éreztem magam, mintha vizsgára kéne megtanulnom egy nagyon unalmas szöveget, és rettenetesen szenvedtem. Nem is annyira azért, mert nem volt számomra elég érdekes, hanem mert hemzsegett a hibáktól.

Az elütések a korrektúra fontosságáról szóló részben (is), az ellenőrizetlen számok, a nem aktualizált (ötéves!) példa már túl sok volt nekem. Egyet mondok: a könyv szerint 1,4 billió Facebook felhasználó van. Tudtommal 7,4 milliárdan vagyunk az egész bolygón…

A többi itt: https://blueisthenewpink.wordpress.com/2016/08/16/olvas…

2 hozzászólás
>!
theodora 
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Nem csak azoknak érdekes ez a könyv, akik szigorúan vett munkájuk során marketinggel (is) foglalkoznak, hanem azoknak is, akik hobbijuk, másodállásuk miatt jelen vannak az interneten. Gondolok itt a bloggerekre, vloggerekre, vagy azokra akik magánszemélyként – vagy kis vállalkozást indítva – az internet segítségével találnak vásárlókra.

>!
Kek P
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Félbe kellett hagyjam, mert odaígértem egy tanulómnak. :) De hát mindent a diákokért!
Viszont meggyőződtem róla, hogy nagyon is érthető és használható ez a könyv, bár az olvasás kezdetén túl az elején indulónak, túl egyszerűnek, aztán meg túl részletesnek, túl szájba rágósnak találtam, közben rájöttem, azért ez így egy ültőre mégis sok… vissza kell rá térni, mert hát én mégis csak egy X-es vagyok, nem egy Z, akinek szánva van… Szóval, megállapodtunk, hogy elviszi a szünetre, s aztán nyilatkozik, hogy kell-e neki. Mit ad ez a könyv egy „zöldfülű” Z-generációsnak? Én magam is kíváncsi vagyok. :)

>!
sepa IP
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Klausz Melinda idén megjelent könyve az, amit úgy szoktak nevezni: hiánypótló. Bár szerintem ez mára egy elcsépelt, klisés fogalommá vált, A közösségi média nagykönyve esetében mégis jogosnak érzem.
A könyv az alapoknál kezdi. Mi az a social media? Melyik generációk használják, és azokra mi a jellemző? Melyek a social media leggyakoribb típusai – mi jellemzi a blogokat, a wikiket, a közösségi hálózatokat stb.? Hogyan építsünk közösséget? Hogyan használjuk az oldalak statisztikáit, hogy még több embert elérhessünk? Miként kezeljük a felmerülő konfliktusokat és panaszokat? Ezeket a témákat pedig a való életből vett példákkal illusztrálja.
Ez ugyanakkor azt is jelenti, hogy egyes részei unalmasak lehetnek a tapasztaltabbaknak, és amellett sem mehetünk el szó nélkül, hogy ez az a könyv, amit legalább évente frissíteni kellene, hogy hosszabb távon is legyen értelme.
Mindenesetre érdemes beszereznie mindenkinek, aki munka miatt aktívabban foglalkozik a social mediával.

Részletesebb véleményemet az ekultura.hu-n olvashatjátok: http://ekultura.hu/olvasnivalo/ajanlok/cikk/2016-08-11+…

2 hozzászólás
>!
Mariann_Czenema P
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Jó szívvel ajánlom könyvtári kölcsönzésre minden bloggernek, és vásárlásra (áfás számlát tessék kérni, költségcsökkentő tétel) kisvállalkozóknak.
Ha nem is alakítja át az fb posztolási módszereit miatta senki sem, igenis jó tudni az igazságot a Facebook világáról, még akkor is, ha hajmeresztő a befolyása a mindennapi életünkre.
bővebben: http://czenema.blogspot.hu/2016/04/klausz-melinda-kozos…

>!
Uszáma
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Kétségkívül hasznosnak találom összességében a kötetet, biztos vagyok benne, hogy többször is érdemes „átrágnia” magát az embernek, ugyanis egyben az egészre tekinteni, és mindent egyszerre beépíteni szinte lehetetlen. Fontos, hogy részleteiben tudjuk felépíteni magunkat, valamint az erről alkotott képet, majd a változás, fejlesztés is hasonlóan apró léptekben el is kezdődhet. Mint ahogy említettem legfőképpen a profittal dolgozó cégek, vállalkozások számára nyújtja a legnagyobb segítséget, de ettől függetlenül sok hasznos információval kecsegtet a „kishalak” számára is. És aztán pedig ki tudja? Lehet, hogy éppen egy nonprofit weboldal, blog indul el egy olyan úton, amelyből aztán nem csak kézzel foghatatlan értékeket tud majd elkönyvelni magának. Minden csak marketing kérdése.

Teljes: http://konyvspiraciok.blogspot.com/2017/01/klausz-melin…


Népszerű idézetek

>!
Kek P

1999-ben még csak 23 blog létezett. Ma már több mint 1,5 milliárd van. Ezek közül a WordPress.com egyedül több mint 60 milliót tart számon. Minden másodpercben két új blog jön létre. Jelenleg mintegy 31 millió blogger él az USA-ban, és a bloggerek 27%-ának ez a főállása.

73. oldal

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

>!
Judy22

Justin Hall, amerikai szabadúszó újságíró volt az első blogger 1994-ben…

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

>!
Kek P

Fogalmazhatunk így is: adakozz a közösségimédia-felületeken, utána tőled fognak vásárolni! Adj ingyen segítséget, receptet, ötletet, hogy aztán ha vásárlásra kerül a sor, te juss a vásárlók eszébe!

47. oldal

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben


Hasonló könyvek címkék alapján

Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Végné Faddi Andrea: Marketing-tevékenység
Popper Péter: Praxis avagy angyalok a tű fokán
Boldizsár Ildikó (szerk.): Meseterápia a gyakorlatban
Szegedi Zoltán (szerk.): Logisztika-menedzsment esettanulmányok
Szabó Mária – Pálinkó Éva: Vállalati pénzügyek – Példatár és esettanulmányok
Róth József – Adorján Csaba – Lukács János – Veit József: Számviteli esettanulmányok 2004.
Kenéz András (szerk.): Menedzsment a kultúrában
Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok
Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők