A ​közösségi média botránykönyve 1 csillagozás

Hogyan kezeljük a konfliktusokat a digitális térben?
Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve

"Az ​online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.

Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!

Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.

A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram „fake-beszállítók” és az általuk okozott… (tovább)

>!
374 oldal · puhatáblás · ISBN: 5901234123457

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 6


Hasonló könyvek címkék alapján

Martin Baxendale: Túlélési útmutató Facebook függőknek
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
M. Baranyai Anikó: Instáról íróknak
Molnár Attila Károly: A tanácskozó demokrácia és a megváltó csevegés
Megan Poore: Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?
Nagy Róbert: Influencer videók készítése netre
Babanics Írisz – Csató Zsuzsi – Heinrich Dorka – Kovács Laci: Útmutató a magyar üzleti Insta világához
Leela Cyd: Így fotózz az Instagramra
Morvai Ádám – Berki Zsolt: Instagram marketing
Megan A. Moreno: Szex, drogok, Facebook