Funky ​Business 4 csillagozás

Kjell A. Nordström – Jonas Ridderstråle: Funky Business

Marx Károlynak igaza volt. A munkások tulajdonába került a legfőbb termelőeszköz. Ez egy mindössze 1,3 kilogramm tömegű, ráncos és többé-kevésbé gömb formájú valami, amelyet úgy hívunk: az emberi agy. Az emberi agy korunk legfőbb termelőeszköze, de nem mindegy, hogy hogyan és mire használjuk azt. A sikeres vállalatok különböznek versenytársaiktól. És ez a különbség nem a gyártott termékek minőségéből ered, hanem az eltérő gondolkodásmódból. A szokványos üzletmenet nem tartható, az új világban a tehetség táncoltatja a tőkét. Ezekben az időkben valami új kell, valami szokatlan, valami vérpezsdítő – amire szükség van, az a Funky Business.

>!
KJK-Kerszöv, Budapest, 2001
260 oldal · ISBN: 9632246004 · Fordította: Stern Gábor, Tabák Kata

Várólistára tette 8

Kívánságlistára tette 3

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

>!
Jeraldine
Kjell A. Nordström – Jonas Ridderstråle: Funky Business

A könyv célja a szemléletváltás: Vegyük észre, hogy ma már más üzleti modellek és vállalati viselkedések tesznek sikeressé, mint korábban. Ne üljünk a babérjainkon, se vállalatként, se magánemberként.
Valószínűleg nagyobb durranás volt ez a mű, amikor megjelent, mivel most már nem annyira újdonság értékűek ezek a gondolatok, ami nem a szerzők hibája, sőt, őket igazolja ezáltal az élet. Nekem néha egy kicsit sok volt az állandó megdöbbenteni akarás és az egyébként érdekes gondolatok túlmagyarázása.
Összességében tehát kicsit negatívum a szájbarágás, a legnagyobb érték pedig a sok-sok vállalati példa.

>!
hmolnarj
Kjell A. Nordström – Jonas Ridderstråle: Funky Business

Üdítő könyv a világgazdaság működéséről, és egy kicsit elszomorító is, ha a magyar szervezeti valósághoz mérjük


Népszerű idézetek

>!
Jeraldine

A Te cégednél befektetőként kezelik-e az alkalmazottakat? Mert ők valójában befektetők – intellektuális befektetők. Szívüket, lelküket és agyukat adják bele a munkába nap mint nap. Ha nem, akkor a vállalat napjai meg vannak számlálva."

200. oldal


Hasonló könyvek címkék alapján

Al Ries – Jack Trout: Marketingháború
Ray Josephs: Időgazdálkodás vezetőknek
Almássy Lászlóné: Üzleti gazdaságtan I. – 4. modul
Balaton Károly – Tari Ernő (szerk.): Stratégiai és üzleti tervezés
Mérő László: A pénz evolúciója
Garr Reynolds: PreZENtáció
Randy Gage: Az első kör Te magad vagy!
M. J. De Marco: Gyorsítósáv a milliókhoz
Bertil Torekull: Az IKEA titka
Stephen R. Covey: A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása