Az OKI Program- és Tantárgyfejlesztési Központja 2002-ben vizsgálatot végzett az általános iskolákban az egyes tantárgyak helyzetének megismerése céljából. 2003-ban a középiskolákban folytatódott a kutatás. A tanulmány ennek a középiskolai helyzetképnek az eredményeit mutatja be. Az elemzés alapvetően a tankönyvek, taneszközök alkalmazására, az egyes tantárgyak tanítása során alkalmazott módszertani eljárások szerkezetének feltárására, továbbá az IKT-eszközök alkalmazásának helyzetére terjedt ki. A beszámolóból kirajzolódó kép arra utal, hogy a módszertani megújulás terén az igazi áttörés még mindig várat magára a középiskolákban.
Tartalmak és módszerek az ezredforduló iskolájában 0 csillagozás
Tanulmányok a tantárgyi helyzetfelmérésről 2001–2003
Hasonló könyvek címkék alapján
- Lányi Marietta – Kereszty Zsuzsa: Történetek a Gyermekek Házából ·
Összehasonlítás - L. Ritók Nóra: Minden gyerek számít ·
Összehasonlítás - Beke Kata: Jelentés a kontraszelekcióról ·
Összehasonlítás - Cserhalmi Zsuzsa: Amit az irodalomtanításról tudni kellene… ·
Összehasonlítás - Ken Robinson – Lou Aronica: Kreatív iskolák ·
Összehasonlítás - Pasi Sahlberg: A finn példa ·
Összehasonlítás - Kiss Péter: Az egri Líceum az egyetemi gondolattól az államosításig ·
Összehasonlítás - Schmidt Ildikó: A sikeres iskolai inklúzió tényezői ·
Összehasonlítás - Nagyezsda Konsztantyinovna Krupszkaja: N. K. Krupszkája válogatott pedagógiai tanulmányai ·
Összehasonlítás - Nagyezsda Konsztantyinovna Krupszkaja: A szocialista iskoláról ·
Összehasonlítás