Tartalmak ​és módszerek az ezredforduló iskolájában 0 csillagozás

Tanulmányok a tantárgyi helyzetfelmérésről 2001–2003
Kerber Zoltán (szerk.): Tartalmak és módszerek az ezredforduló iskolájában

Az OKI Program- és Tantárgyfejlesztési Központja 2002-ben vizsgálatot végzett az általános iskolákban az egyes tantárgyak helyzetének megismerése céljából. 2003-ban a középiskolákban folytatódott a kutatás. A tanulmány ennek a középiskolai helyzetképnek az eredményeit mutatja be. Az elemzés alapvetően a tankönyvek, taneszközök alkalmazására, az egyes tantárgyak tanítása során alkalmazott módszertani eljárások szerkezetének feltárására, továbbá az IKT-eszközök alkalmazásának helyzetére terjedt ki. A beszámolóból kirajzolódó kép arra utal, hogy a módszertani megújulás terén az igazi áttörés még mindig várat magára a középiskolákban.

>!
384 oldal · ISBN: 9636825297

Hasonló könyvek címkék alapján

Lányi Marietta – Kereszty Zsuzsa: Történetek a Gyermekek Házából
L. Ritók Nóra: Minden gyerek számít
Beke Kata: Jelentés a kontraszelekcióról
Cserhalmi Zsuzsa: Amit az irodalomtanításról tudni kellene…
Ken Robinson – Lou Aronica: Kreatív iskolák
Pasi Sahlberg: A finn példa
Kiss Péter: Az egri Líceum az egyetemi gondolattól az államosításig
Schmidt Ildikó: A sikeres iskolai inklúzió tényezői
Nagyezsda Konsztantyinovna Krupszkaja: N. K. Krupszkája válogatott pedagógiai tanulmányai
Nagyezsda Konsztantyinovna Krupszkaja: A szocialista iskoláról