Eberron ​Campaign Setting 1 csillagozás

Keith Baker – Bill Slavicsek – James Wyatt: Eberron Campaign Setting

An ​entirely new campaign setting for the Dungeons & Dragons® roleplaying game.

During the spring and summer of 2002, Wizards of the Coast, Inc., put out a request to the gaming community for proposals for a new D&D game setting. 11,000 proposals and two years of development later, the Eberron Campaign Setting is the result of that search. This brand-new setting for the Dungeons & Dragons roleplaying game is an avenue for any D&D fan to experience swashbuckling adventure and explore mysterious new territories.

Designed to introduce a new, fresh world with unlimited possibilities for exploration, the Eberron Campaign Setting includes everything needed to develop characters and run campaigns in this exciting new arena. It includes new character races, monsters, prestige classes, feats, organizations, and equipment unique to the world, and it introduces a new base class to the D&D game. It contains substantial information on new elements of magic,… (tovább)

>!
Wizards of the Coast, Renton, 2004
288 oldal · keménytáblás · ISBN: 9780786932740

Kívánságlistára tette 1


Kiemelt értékelések

Noro >!
Keith Baker – Bill Slavicsek – James Wyatt: Eberron Campaign Setting

Eberron világát úgy tervezték meg, hogy a 3. kiadású D&D minden eleme (kasztok, szörnyek varázslatok, stb) használható legyen benne. Ebből könnyen születhetett volna egy képtelen katyvasz, de az eredmény épp ellenkező lett: ez a leghangulatosabb, legjobban átgondolt hivatalos D&D világ. Térképe áttekinthető, minden országnak szerepe van, nincs tele epikus szintű NJK-k seregével spoiler, tehát kalandmester-barát is. Mágiában rendkívül gazdag világ, afféle arcanepunk, de ez nem csak a kalandozókat tápolja, hanem az egyszerű NJK-k mindennapjaiban is érvényesül. Az egésznek a hangulata valahol a fejlett reneszánsz, a swashbuckling éra és a korai XX. század között ingadozik, és bármilyen furcsa is, de működik!

blackett>!
Keith Baker – Bill Slavicsek – James Wyatt: Eberron Campaign Setting

Egy egész sor olyan elem van az Eberron játékkeretben, aminek olvastán boldogan tapsikoltam, például:

1. A mindenhol jelen levő, a mindennapi életet átszövő alacsony szintű mágia (sárkányjelek, a kontinensek között közlekedő mágikus vasút, az új artificer kaszt, stb.)
2. Az akciópontok. Végre van legalább egy esélyem elkerülni, hogy a makacsul ellenséges kockáim rosszvoltából a mesteríjász karakterem tíz lépésről elhibázzon egy pajtát. (Megtörtént. Nem röhög.)
3. A papi mágia nincs szigorúan istenhez/egyházhoz kötve, és a varázslatoknak nincs (vagy kevésbé van, erre nem emlékszem pontosan) alignment-megkötése. Ez gyakorlatilag végtelen lehetőségeket biztosít a karakteralkotásban.
4. Léghajók.
5. Egy egész kontinens, ahol semmi nem él, sárkányokon kívül.
6. Léghajók.
7. A warforged faj úgy általában. Mondjuk zseniális játékosunk volt hozzá.
8. A sárkányjeles házak koncepciója.
(+1: Léghajók. Említettem már őket?)

Ezeken túl Eberron alaphangulata az, ami igazán eladta nekem ezt a világot: a swashbuckler kalandregények, a film noir, a fantasy és egy egészen kevés steampunk keveréke egy, egy sor pusztító háborúból épp csak kilábalni kezdő világban, amit ha egy kellően fogékony csapat (és DM) ki tud játszani, az valami egészen zseniális lehet. Nekünk természetesen nem sikerült. Nem mintha mást vártam volna.


Hasonló könyvek címkék alapján

Wolfgang Baur: Midgard
Kevin Siembieda – Steven Sheiring: Vampire Kingdoms
Malcolm Sheppard: Tradition Book: Euthanatos
Steven C. Brown: Clanbook: Toreador
Daniel Greenberg: Clanbook: Malkavian
Ryo Kamiya: Golden Sky Stories
Ethan Skemp: Clanbook: Malkavian
Heather Curatola: Hengeyokai: Shapeshifters of the East
Russel Bailey – Aaron Dembski-Bowden: Hunter: The Vigil
Don Bassingthwaite: The Binding Stone