Hogyan ​kerülj a sajtóba ingyenesen 1 csillagozás

Akkor is, ha nincsenek kapcsolataid
Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen

Kádár Tímea promóciós szövegíróként kezdett a Reader's Digestnél, ahol végül 13 évet töltve tanulta meg az írásbeli értékesítés titkait. Több mint két évet dolgozott az Aegon online marketingjét vezető szakértőként, megfordult az Ersténél is, majd saját vállalkozást kezdett: régi álma volt különleges szálláshelyeket közvetíteni.
Ezt a könyvet már Londonban írta meg, ahol szabadúszó szövegíróként dolgozik, miközben vállalkozását is vezeti. Rendszeres előadó szakmai konferenciákon, a tévéadók állandó vendége. A Forbes is írt róla, ezután kérdezték sokan, mégis mi a sikerénék a titka, hogyan éri el, hogy pénz befektetése nélkül rendszeresen megjelenik a médiában.
A rövid válasz, hogy stratégiát alkotott, és mindennap tesz valamit azért, hogy bekerüljön a sajtóba. A hosszabb válasz pedig maga a könyv: a stratégiaalkotás lépéseit és sablonokat biztosít ahhoz, hogy a Forbes-megjelenés ne csak a vakszerencsén múljon.

>!
166 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789638985736

Kívánságlistára tette 1

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

>!
Saille P
Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen

Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen Akkor is, ha nincsenek kapcsolataid

Tipikus „száraz” marketinges könyv. Na nem mintha nem hozná sokszor a szerző a saját ill. néha mások példáját, sztoriját illusztrációként. De csakis a lényegre szorítkozik, annak menetére, hogy ha vállalkozásod, szolgáltatásod van, akkor hogyan, mi módon érheted el, hogy az online vagy nyomtatott sajtó is foglalkozzon veled, hogyan tudsz esetleg rádióba/tévébe bekerülni, és mit és hogyan tégy, ha már ott vagy. És ezt hogyan tudod felhasználni a saját marketingedben, a saját célközönséged, vásárlóid közt. Annyiban nagyon hasznos könyvecske, hogy nem igazán jelennek meg ilyenek, max.egy-két cikk az interneten, így a kezdő vállalkozó ezzel a kötettel tudd mihez nyúlni, ha ilyesmin töri a fejét.

Borító 3* (gyengus, uncsi, nem túl figyelemfelhívó, inkább olyan brossúraszerű, hiába a piros szín)


Hasonló könyvek címkék alapján

Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve
Michael Barratt: Médiaszereplés felsőfokon
William J. Holstein: Médiaszelídítők
Stephen Baker: Numerátorok
Leiner Laura: Illúzió
Tóth Szabolcs Töhötöm: Első leütés
Király Jenő: Mágikus mozi
Borzák Tibor: Szembeszélő