Hogyan ​kerülj a sajtóba ingyenesen 0 csillagozás

Akkor is, ha nincsenek kapcsolataid
Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen

Kádár Tímea promóciós szövegíróként kezdett a Reader's Digestnél, ahol végül 13 évet töltve tanulta meg az írásbeli értékesítés titkait. Több mint két évet dolgozott az Aegon online marketingjét vezető szakértőként, megfordult az Ersténél is, majd saját vállalkozást kezdett: régi álma volt különleges szálláshelyeket közvetíteni.
Ezt a könyvet már Londonban írta meg, ahol szabadúszó szövegíróként dolgozik, miközben vállalkozását is vezeti. Rendszeres előadó szakmai konferenciákon, a tévéadók állandó vendége. A Forbes is írt róla, ezután kérdezték sokan, mégis mi a sikerénék a titka, hogyan éri el, hogy pénz befektetése nélkül rendszeresen megjelenik a médiában.
A rövid válasz, hogy stratégiát alkotott, és mindennap tesz valamit azért, hogy bekerüljön a sajtóba. A hosszabb válasz pedig maga a könyv: a stratégiaalkotás lépéseit és sablonokat biztosít ahhoz, hogy a Forbes-megjelenés ne csak a vakszerencsén múljon.

>!
166 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789638985736

Várólistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve
Michael Barratt: Médiaszereplés felsőfokon
William J. Holstein: Médiaszelídítők
Stephen Baker: Numerátorok
Leiner Laura: Illúzió
Tóth Szabolcs Töhötöm: Első leütés
Király Jenő: Mágikus mozi
Borzák Tibor: Szembeszélő