Hogyan ​kerülj a sajtóba ingyenesen 4 csillagozás

Akkor is, ha nincsenek kapcsolataid
Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen

Kádár Tímea promóciós szövegíróként kezdett a Reader's Digestnél, ahol végül 13 évet töltve tanulta meg az írásbeli értékesítés titkait. Több mint két évet dolgozott az Aegon online marketingjét vezető szakértőként, megfordult az Ersténél is, majd saját vállalkozást kezdett: régi álma volt különleges szálláshelyeket közvetíteni.
Ezt a könyvet már Londonban írta meg, ahol szabadúszó szövegíróként dolgozik, miközben vállalkozását is vezeti. Rendszeres előadó szakmai konferenciákon, a tévéadók állandó vendége. A Forbes is írt róla, ezután kérdezték sokan, mégis mi a sikerénék a titka, hogyan éri el, hogy pénz befektetése nélkül rendszeresen megjelenik a médiában.
A rövid válasz, hogy stratégiát alkotott, és mindennap tesz valamit azért, hogy bekerüljön a sajtóba. A hosszabb válasz pedig maga a könyv: a stratégiaalkotás lépéseit és sablonokat biztosít ahhoz, hogy a Forbes-megjelenés ne csak a vakszerencsén múljon.

>!
Kreatív Kontroll, Budapest, 2017
166 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789638985736

Most olvassa 1

Várólistára tette 1

Kívánságlistára tette 2

Kölcsönkérné 2


Kiemelt értékelések

Heni_s_BookBar>!
Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen

Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen Akkor is, ha nincsenek kapcsolataid

Tetszett a könyv, mert sok hasznos információ volt benne és nem volt száraz, tananyagszerű a szöveg sem. Szakkönyv létére viszonylag gyorsan haladtam az olvasásával is. A borítjóa egyszerű, szerintem illik a marketing témához.
4 csillagot adok neki.
Könyvajánlóm:
https://totorokuckoja.blogspot.com/2019/05/kadar-timea-…


Hasonló könyvek címkék alapján

Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
Oravecz Nóra: Van egy ötletem
Chris Anderson: Ingyen!
Gary Vaynerchuk: Hasíts!
Jeremy McGilvrey: Instagram titkok
Nicholas Kusmich: Facebook-képlet
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Victor O. Schwab: Hogyan írjunk jó reklámszöveget?
Papp-Váry Árpád: Mágikus márkázás – Beckham