Hogyan ​kerülj a sajtóba ingyenesen 5 csillagozás

Akkor is, ha nincsenek kapcsolataid
Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen

Kádár Tímea promóciós szövegíróként kezdett a Reader's Digestnél, ahol végül 13 évet töltve tanulta meg az írásbeli értékesítés titkait. Több mint két évet dolgozott az Aegon online marketingjét vezető szakértőként, megfordult az Ersténél is, majd saját vállalkozást kezdett: régi álma volt különleges szálláshelyeket közvetíteni.
Ezt a könyvet már Londonban írta meg, ahol szabadúszó szövegíróként dolgozik, miközben vállalkozását is vezeti. Rendszeres előadó szakmai konferenciákon, a tévéadók állandó vendége. A Forbes is írt róla, ezután kérdezték sokan, mégis mi a sikerénék a titka, hogyan éri el, hogy pénz befektetése nélkül rendszeresen megjelenik a médiában.
A rövid válasz, hogy stratégiát alkotott, és mindennap tesz valamit azért, hogy bekerüljön a sajtóba. A hosszabb válasz pedig maga a könyv: a stratégiaalkotás lépéseit és sablonokat biztosít ahhoz, hogy a Forbes-megjelenés ne csak a vakszerencsén múljon.

>!
166 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789638985736

Most olvassa 1

Kívánságlistára tette 2

Kölcsönkérné 2


Kiemelt értékelések

>!
Henisbookbar
Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen

Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen Akkor is, ha nincsenek kapcsolataid

Tetszett a könyv, mert sok hasznos információ volt benne és nem volt száraz, tananyagszerű a szöveg sem. Szakkönyv létére viszonylag gyorsan haladtam az olvasásával is. A borítjóa egyszerű, szerintem illik a marketing témához.
4 csillagot adok neki.
Könyvajánlóm:
https://totorokuckoja.blogspot.com/2019/05/kadar-timea-…

>!
Saileach P
Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen

Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen Akkor is, ha nincsenek kapcsolataid

Tipikus „száraz” marketinges könyv. Na nem mintha nem hozná sokszor a szerző a saját ill. néha mások példáját, sztoriját illusztrációként. De csakis a lényegre szorítkozik, annak menetére, hogy ha vállalkozásod, szolgáltatásod van, akkor hogyan, mi módon érheted el, hogy az online vagy nyomtatott sajtó is foglalkozzon veled, hogyan tudsz esetleg rádióba/tévébe bekerülni, és mit és hogyan tégy, ha már ott vagy. És ezt hogyan tudod felhasználni a saját marketingedben, a saját célközönséged, vásárlóid közt. Annyiban nagyon hasznos könyvecske, hogy nem igazán jelennek meg ilyenek, max.egy-két cikk az interneten, így a kezdő vállalkozó ezzel a kötettel tudd mihez nyúlni, ha ilyesmin töri a fejét.

Borító 3* (gyengus, uncsi, nem túl figyelemfelhívó, inkább olyan brossúraszerű, hiába a piros szín)


Hasonló könyvek címkék alapján

Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
Oravecz Nóra: Van egy ötletem
Chris Anderson: Ingyen!
Gary Vaynerchuk: Hasíts!
Jeremy McGilvrey: Instagram titkok
Nicholas Kusmich: Facebook-képlet
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Victor O. Schwab: Hogyan írjunk jó reklámszöveget?
Papp-Váry Árpád: Mágikus márkázás – Beckham