Operasjon ​Påskelilje (Detektivbyrå nr.2 4.) 1 csillagozás

Jørn Lier Horst: Operasjon Påskelilje Jørn Lier Horst: Operasjon Påskelilje

Verdifull kunst stjålet – uvanlig tyv arrestert

Et verdifullt maleri er stjålet fra en av Elvestads rikeste menn. Den uvanlige tyven var utkledd som en hane under innbruddet, og politiet har arrestert en mistenkt. Men han nekter for å stå bak tyveriet, og maleriet er fortsatt borte.
Så gjør Tiril og Oliver et interessant funn utenfor huset hans. Klarer de to detektivene å oppklare mysteriet?

Jørn Lier Horst og Hans Jørgen Sandnes' detektivserie har på rask tid etablert seg som en av våre bestselgende serier for yngre lesere. Jørn Lier Horst skriver spennende og virkelighetsnær krim fra den lille byen Elvestad. I hovedrollene treffer vi barna Tiril og Oliver – og hunden Åtto – som samler bevis, leter etter sammenhenger og tar opp en tidvis farlig jakt for å avsløre forbrytere. Hans Jørgen Sandnes utfyller fortellingene med sine fargerike og detaljerte illustrasjoner. Hver bok avsluttes med et etterord som inviterer leseren til å teste egne detektivferdigheter!

Tagok ajánlása: Hány éves kortól ajánlod?

Strawberry Publishing, Oslo, 2020
ISBN: 9788284191386 · Felolvasta: Runa Eilertsen
Gyldendal, 2014
108 oldal · keménytáblás · ISBN: 9788205457409 · Illusztrálta: Hans Jørgen Sandnes

RitaMoly P>!

Det han hadde stjålet var en påskelilje. Det hørtes ikke så alvorlig ut, men Påskeliljen var et bilde.

Kapittel 1. Under snø

A sorozat következő kötete