Ragályos! 0 csillagozás

Hogyan terjed a siker?
Jonah Berger: Ragályos!

Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószerellenes reklámok, és miért osztja meg több mint 200 millió ember egy első ránézésre unalmas turmixgép videóját?

Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora egy évtizede kutatja, vajon miért terjednek bizonyos ötletek jobban másoknál. Könyvében bemutatja a ragályosság törvényszerűségeit, amelyek a különböző termékekre és szolgáltatásokra ugyanúgy érvényesek, mint a szervezetekben terjedő ötletekre és a társadalmi változásokra.
Szemléletes történetei megmutatják, hogy milyen szempontok szerint működik a viralitás, és a 6 könnyen érthető és követhető alapelv segítségével mi magunk is saját termékeink, ötleteink szolgálatába állíthatjuk a szóbeszéd erejét.

Eredeti mű: Jonah Berger: Contagious

Eredeti megjelenés éve: 2013

Tartalomjegyzék

>!
HVG Könyvek, Budapest, 2017
280 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789633044407 · Fordította: Morvay Krisztina

Most olvassa 1

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 2


Hasonló könyvek címkék alapján

Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Juanell Teague – Mike Yorkey: Zig Ziglar varázsa
Dale Carnegie: Érvényesülés
Dipak C. Jain – Philip Kotler – Suvit Maesincee: Marketinglépések
Robert Butwin: MLM Hálózatszervezés profi módon
Claude Hopkins: Tudományos reklámozás
Clara Shih: A Facebook kora
Louis Ferrante: Maffialeckék
Timothy Ferriss: 4 órás munkahét
Gary Chapman: Egymásra hangolva