John Jantsch a kisvállalkozói marketing elismert szakértője félretéve a bonyolult meghatározásokat, elméleti fejtegetéseket és hókuszpókuszokat egyszerűen és világosan mutatja be azt a mindenki számára elérhető, megfizethető és megragadó eszköztárat, amely garantálja, hogy partnereink, ügyfeleink és vevőink megismerjenek minket, megkedveljenek bennünket, bízzanak bennünk, üzleteljenek velünk és ajánljanak másoknak is. Ebben rejlik a kisvállalkozói szigszalagmarketing új, átfogó szemlélete és üzleti ereje, amely minden alkalommal borítékolja a sikert. És még sikeresebbé tesz.
Szigszalagmarketing 5 csillagozás
Most olvassa 1
Várólistára tette 7
Kívánságlistára tette 10
Kölcsönkérné 1
Kiemelt értékelések
John Jantsch: Szigszalagmarketing Praktikus marketingkalauz vállalkozásoknak
Meglehetősen amerikai, hurráoptimista, de egyébként nem rossz könyv a maga nemében. Persze már nem is a legaktuálisabb, az online marketing terén pl. nagyon nagyot lépett a világ, a jogszabályok, törvények, szokások is változtak az elmúlt 7 évben.
Nekünk, kis vállalkozóknak,ahol mindent mi csinálunk, sok dolog megvalósíthatatlannak tűnik. Kisebb vállalkozásoknak 1-2 alkalmazottal talán jobban passzol.
Több konkrét (jobban a mi profilunkhoz illő) példának örültem volna.
De persze nem rossz könyv. Főleg kezdő vállalkozók sokat tanulhatnak belőle.
John Jantsch: Szigszalagmarketing Praktikus marketingkalauz vállalkozásoknak
Határozottan „Marketing kommandós Wolf Gábor”-os. Akár munkafüzetnek is lehet használni egy kisvállalkozásban.
John Jantsch: Szigszalagmarketing Praktikus marketingkalauz vállalkozásoknak
Hurrá! Befejeztem! Elmondhatatlan kínszenvedés volt végigolvasni, nem tudom mi tartotta bennem a lelket ilyen hosszú ideig. Nem tudom, mi a baj vele, van benne egy-két használható ötlet, de teljesen más, mint amire számítottam. Én azt hittem, hogy McGywer-féle praktikákról lesz benne szó, hogy egy ragasztószalaggal és némi fantáziával hogyan csináljunk milliárdokat, de nem: a szigszalag itt a ragacsosságot jelképezi, amivel behálózzunk másokat, mint a pók. Aki ez alapján akar felépíteni egy üzletet, az lehet, hogy profi marketinget fog felépíteni, épp csak az üzletre nem marad majd ideje, szerény meglátásom szerint. Nem túl életszagú, az érdemi rész belefért volna 30 oldalba. Ennek a 30 oldalnak köszönheti a három csillagot, a többi kuka.
Hasonló könyvek címkék alapján
- Michael E. Gerber: A V mítosz 93% ·
Összehasonlítás - Bártfai Balázs: Tartalommarketing a gyakorlatban ·
Összehasonlítás - Domán Zsolt – Szőke András: Több bevétel, kevesebb stressz ·
Összehasonlítás - Nagy Tímea (birge): Írd meg magad! ·
Összehasonlítás - Weiser István: Az árazás 48 törvénye ·
Összehasonlítás - Sánta Csaba: Segítség, vállalkozó lettem! ·
Összehasonlítás - Tony Hsieh: Boldogság mint cégkultúra ·
Összehasonlítás - Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete ·
Összehasonlítás - Tóth András: Túlélőkészlet vállalkozóknak ·
Összehasonlítás - Szabó Kristóf – Girán Gábor: Az első mentorom ·
Összehasonlítás