Hogyan ​adjunk el bármit bárkinek 5 csillagozás

Joe Girard: Hogyan adjunk el bármit bárkinek Joe Girard: Hogyan adjunk el bármit bárkinek Joe Girard: Hogyan adjunk el bármit bárkinek

Senki sem születik üzletkötőnek, hanem önmagát formálja azzá. Ha ez sikerült nekem, akkor neked is sikerülni fog. Garantálom. Joe Girard kifejlesztett egy rendszert, amelynek köszönhetően rövid id alatt felküzdötte magát Amerika legsikeresebb üzletkötői közé. Könyvében megosztja velünk sikerének titkát: hogyan olvassunk a vevő gondolataiban; hogyan tartsuk meg üzletfeleinket egy életen át; hogyan kössünk üzletet telefonon; hogyan használjuk az élő szót az üzletkötés leghatékonyabb eszközeként; hogyan kössük meg az üzletet és tegyük barátunkká az üzletfelünket; és még sok-sok üzletkötői siker-receptet. A könyvben sok személyes példa segíti a Girard-féle rendszer elsajátítását és alkalmazását.

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Kulcs Könyvek

>!
Bagolyvár, Budapest, 2010
180 oldal · ISBN: 9789639730281 · Fordította: Kapovits Albert
>!
Bagolyvár, Budapest, 1998
160 oldal · puhatáblás · ISBN: 9639071609 · Fordította: Kapovits Albert
>!
Bagolyvár, Budapest, 1993
176 oldal · ISBN: 9637423214 · Fordította: Kapovits Albert

Most olvassa 2

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 1

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

>!
baluguru
Joe Girard: Hogyan adjunk el bármit bárkinek

Nincs olyan pontja, amit én alkalmazni tudnék, pedig én is gépjármű értékesítőként dolgozom. Egy mondata sem életszagú. Hol volt már az 70-es évek Detroit-ja. Persze akkor dübörgött az autóeladás. Az autó ipar fellegvára volt. Most meg? Csődbe van az egész város.


Népszerű idézetek

>!
pertita

Gyakran szoktam mondogatni, hogy a világon mindennél jobban – aludni szeretek. Ez a hobbim és a kedvenc időtöltésem, ezért ne csodáld, hogy valakinek fizetni kell azért, hogy reggel felkelek.

114. oldal, Bagolyvár, 1995

>!
pertita

Ez a titok – bármit is csinálj, legyen értékesebb, mint amibe került.

125. oldal, Bagolyvár, 1995

>!
pertita

A sikeres üzletkötés szellemi képességeid állandó mozgósítását jelenti. Ennek sosincs vége, a folyamat újra és újra indul.

130. oldal, Bagolyvár, 1995

>!
pertita

Ez elengedhetetlenné teszi, hogy szemügyre vegye önmagát és törekvéseit, és figyelmét arra összpontosítsa, hogyan valósítsa meg céljait. Ezt kell tenned minden nap. Fel kell idézned, hogy mire van szükséged. Végig kell gondolnod, hogyan kaphatod meg, amit akarsz, hogyan kaphatsz belőle még többet.

134. oldal, Bagolyvár, 1995

>!
pertita

A kiváló üzletkötő elsőrangú színész, aki egy jelenetet ad elő és meggyőzi a közönséget – az ügyfeleit – arról, amit játszik.

85. oldal, Bagolyvár, 1995

>!
pertita

De ha te ilyet tennél, az egyetlen dolog, ami fontos, hogy ismerd az ügyfeleidet, ha név szerint nem is, legalább a modorukat, és hogy mifélék.

86. oldal, Bagolyvár, 1995

>!
pertita

Az én szememben az ügyfél egész életre szóló jövedelemforrás. Ezért kell elégedettnek lennie és bíznia bennem.
Úgy gondolom, az emberek azért jönnek hozzám, mert belefáradtak, hogy ide-oda küldözgetik őket. Nem szeretnének újabb sebeket. Jól tudják, mit jelent az, amikor az eladó megvágja őket, aztán csak bújik és menekül előlük, amikor segítségre van szükségük, hogy az autójukat rendbe hozzák. De a vevő észreveszi, amikor ezt teszik vele, és másodszor már nem lehet rászedni. Csak egyszer hagyd cserben az ügyfeled és nem felejti, hogy rászedted, becsaptad és hazudtál neki.

112. oldal, Bagolyvár, 1995

>!
pertita

Üzleti szempontból azonban az a legfontosabb, hogy a munkatársak alkalmazásával lehetővé váljék számodra, hogy a munkának csak a legtöbb hasznot hajtó részével foglalkozz.

120. oldal, Bagolyvár, 1995


Hasonló könyvek címkék alapján

Sókiné Nagy Erzsébet: Vállalkozások alapítása és működtetése
Horváthné Herbáth Mária – Stágel Imréné: Kereskedelmi és vállalkozási ismeretek
Kereskedelmi és vállalkozási ismeretek I. / 2.
Hogyan kereskedjünk a nyugattal?
Kereskedelmi és vállalkozási ismeretek I. / 3.
Horváthné Herbáth Mária – Stágel Imréné: Kereskedelmi és vállalkozási ismeretek IV.
Kristóf Lajos: Kereskedelmi és vállalkozási ismeretek példatár
Horváthné Herbáth Mária – Stágel Imréné: Kereskedelmi és vállalkozási ismeretek ll. / 2.
Braskó Csaba: Múzsa
Greg Mckeown: Lényeglátás