Launch 1 csillagozás

Az online termékbevezetési kampányok kulisszatitkai
Jeff Walker: Launch

Végre ​egy könyv, ami lépésről-lépésre mutatja meg,
hogyan tervezz meg, egy bevezetési kampányt!

Egy olyan folyamat és észjárás birtokába jutsz, amely elegáns megoldásokkal segít az üzleti életben és termékbevezetésedben!
Pozitív irányba változtat a digitális szemléleteden, így egy sikeres modern marketing technikákra tanít meg, fantasztikus gyakorlati ötletekkel, eszközökkel és struktúrákkal lépésről lépésre kampányokat felépíteni!
Ügyfélkapcsolataid javulnak, leveleid többé nem ajánlatbombázásokkal fognak célba érni, sőt a vevőid pszichológiai nyomógombjainak megismerése mellett szinte azonnali reakciók kiváltására is képessé válsz!
Az esettanulmányok és élő példák pedig felerősítik benned azt a tudatod, hogy TE fogod mindezt könnyedén alkalmazni a saját vállalkozásodban is!

És hogy mi a véleménye a hazai kisvállalkozóknak a könyvről?

Simonfi Ági – www.agipilates.hu

“Jeff Walker termékbevezetési stratégiája a Product… (tovább)

Tartalomjegyzék

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Kisvállalati marketing Pongor

>!
Pongor, Budapest, 2017
220 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155263347 · Fordította: Bayer Antal

Most olvassa 1

Várólistára tette 5

Kívánságlistára tette 4


Hasonló könyvek címkék alapján

Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing
Robin Williams: Tervezz bátran!
Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről
Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Susan Eastman – Douglas Ferguson – Robert Klein (szerk.): Reklámozás és marketing a médiában, kábelen és a világhálón
David Ford: Business marketing
Steve Strid – Claes Andréasson: Viking marketing
Ujvári Mária: A gerillamarketingtől az énmárka építésig
Hans Weiss – Klaus Werner: Márkacégek feketekönyve
Papp-Váry Árpád: Márkázott szórakoztatás