Végre egy könyv, ami lépésről-lépésre mutatja meg,
hogyan tervezz meg, egy bevezetési kampányt!
Egy olyan folyamat és észjárás birtokába jutsz, amely elegáns megoldásokkal segít az üzleti életben és termékbevezetésedben!
Pozitív irányba változtat a digitális szemléleteden, így egy sikeres modern marketing technikákra tanít meg, fantasztikus gyakorlati ötletekkel, eszközökkel és struktúrákkal lépésről lépésre kampányokat felépíteni!
Ügyfélkapcsolataid javulnak, leveleid többé nem ajánlatbombázásokkal fognak célba érni, sőt a vevőid pszichológiai nyomógombjainak megismerése mellett szinte azonnali reakciók kiváltására is képessé válsz!
Az esettanulmányok és élő példák pedig felerősítik benned azt a tudatod, hogy TE fogod mindezt könnyedén alkalmazni a saját vállalkozásodban is!
És hogy mi a véleménye a hazai kisvállalkozóknak a könyvről?
Simonfi Ági – www.agipilates.hu
“Jeff Walker termékbevezetési stratégiája a Product… (tovább)
Végre egy könyv, ami lépésről-lépésre mutatja meg,
hogyan tervezz meg, egy bevezetési kampányt!
Egy olyan folyamat és észjárás birtokába jutsz, amely elegáns megoldásokkal segít az üzleti életben és termékbevezetésedben!
Pozitív irányba változtat a digitális szemléleteden, így egy sikeres modern marketing technikákra tanít meg, fantasztikus gyakorlati ötletekkel, eszközökkel és struktúrákkal lépésről lépésre kampányokat felépíteni!
Ügyfélkapcsolataid javulnak, leveleid többé nem ajánlatbombázásokkal fognak célba érni, sőt a vevőid pszichológiai nyomógombjainak megismerése mellett szinte azonnali reakciók kiváltására is képessé válsz!
Az esettanulmányok és élő példák pedig felerősítik benned azt a tudatod, hogy TE fogod mindezt könnyedén alkalmazni a saját vállalkozásodban is!
És hogy mi a véleménye a hazai kisvállalkozóknak a könyvről?
Simonfi Ági – www.agipilates.hu
“Jeff Walker termékbevezetési stratégiája a Product Launch Formula® az elmúlt két évben 60%-os növekedést hozott a cégünknek. Ez a lebilincselően inspiráló könyv több szempontból is brilliáns, de ezek közül a legfontosabb, hogy óriási érték van benne. Jeff Walker pontosan tudja, hogy a leendő ügyfeleinek átadott hatalmas érték határozza meg a későbbi értékesítések sikerét és ez az egyik alapköve az általa tanított termékbevezetési stratégiának. Ez a könyv egy 500.000 Forint értékűtréningesszenciáját tartalmazza, amit 2012-ben végeztem el. Segítségével az elmúlt években 1.000 fős rendezvényeket töltöttünk meg és 10.000 feletti példányszámban értékesítettünk könyveket kizárólag online. Fantasztikus, hogy ez a tudás végre magyar vállalkozóknak magyar nyelven is elérhető.”
Schilling Péter Az útjukat keresők tanácsadója – www.schillingpeter.hu
„Eddig is hittem a hatástöbbszörözésben és az online marketing erejében, de most már tudom, hogy a sikerrecept nem csak a'feliratkozók listájában' rejlik, hanem az értékteremtő folyamatban! Vagyis abban, hogy mit teszel a listáddal, azért, hogy értéket adj, és cserébe bárhol, bármikor komoly fizetésinapot csinálj magadnak. Akár alvás közben is! Hogyan?Pontosan ezt fogod megtanulni ebben a könyvben, és ha nincs még semmilyen listád, a lépéseket követve akkor is képes leszel elindítani ezt a valódi, minden irányba értéket teremtő folyamatot.”
Kokavecz N Katalin Health Coach, a M.E.D. Központ alapítója
„Jó szívvel ajánlom neked olvasásra ezt a könyvet, mert egy lépésről-lépésre követhető termékbevezetési kampánynak a leírását találod benne. Megvalósítható, átgondolt és tucatszor bizonyított! Gratulálok Attiláéknak, hogy Magyarországra is elhozták ezt a könyvet, igazi kuriózum!”
Domán Zsolt, az Online Katapult társalapítója – www.onlinekatapult.hu