Jóga ​a testnek és a léleknek kézikönyv 3 csillagozás

Jasmine Tarkeshi: Jóga a testnek és a léleknek kézikönyv

Kevesebb ​stressz – Jobb közérzet – Béke
A kifejezetten kezdők számára íródott Jóga a testnek és a léleknek kézikönyv kíméletesen vezet végig az alapvető jógapózokon, légzéstechnikákon és medi­tá­ciókon. Bármilyen szintű a jógatudásunk, ez a kötet gyengéden, lépésről lépésre mutatja meg, miként bontakoztathatjuk ki a bennünk rejlő lehetőségeket a fizikai, mentális és érzelmi feszültségek enyhítése révén. · Tizenöt vagy akár hatvan perces teljes jóga gyakorlatsorok légző­gyakorlatokkal, pózokkal és meditációval. · Válogatott jógapózok kezdőknek, javasolt módosításokkal. · Bárhol elvégezhető meditációs gyakorlatok a stressz ellensúlyozása és az egészség javítása érdekében. · Részletes utasítások és ábrák mutatják be a technikákat, írják le a pózokat, és részletezik a légzőgyakorlatokat, valamint az egyéb tudnivalókat. „A jóga akkor a leghatásosabb, ha egyénre szabott. A Jóga a testnek és a léleknek kézikönyv lapjain Jasmine ezt tiszteletben tartva olyan egyéni útmutatást nyújt,… (tovább)

>!
Alexandra, Pécs, 2019
288 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789634472827 · Fordította: Uzsoki Eszter

Enciklopédia 2


Most olvassa 2

Várólistára tette 5

Kívánságlistára tette 14


Kiemelt értékelések

>!
Bea_Könyvutca P
Jasmine Tarkeshi: Jóga a testnek és a léleknek kézikönyv

A jóga többek között arra is tanít, amire nekem nagy szükségem van. Önfegyelemre és kitartásra. Éppen azért, hogy ne csak alkalomszerűen törjön rám a mozgási avagy a jógázási vágy, hanem rendszeresen végezzem, beépítsem a napi tevékenységeim közé.

Egy új, jógáról szóló könyv mindig közelebb visz egy kicsit a célomhoz. Mert nagy lelkesedéssel vágok bele ismét a gyakorlatokba, fedezem fel újra a mozdulatokat, a gyakorlatokat és a rám gyakorolt jótékony hatásukat.

Ajánlom ezt a könyvet minden jóga iránt érdeklődőnek, nem csak, mint mozgásformát elsajátítani, hanem a jóga egész szellemiségével megismerkedni, mert ha önmagunkat megértjük és elfogadjuk, akkor elkezdjük a körülöttünk élőket is jobban megérteni és elfogadni és egyszer csak azt vesszük észre, hogy megváltozott a gondolkodásunk, az élethez való hozzáállásunk, önzetlenebbek leszünk, szeretünk adni másoknak, többet vagyunk a szeretteinkkel.
Figyeljük, éljük meg a bennünket körülvevő környezetet. Namaste.

Bővebben: http://konyvutca.blogspot.com/2019/04/jasmine-tarkeshi-…

>!
Benedek_Eszti
Jasmine Tarkeshi: Jóga a testnek és a léleknek kézikönyv

Ahhoz, hogy könnyebben tudjunk tájékozódni az ászanák között, még külön kategóriákra is vannak bontva. Alappózok, álló pózok, elfordított álló pózok, hátrahajtások, pihentető és lazító pózok és még csak fel sem soroltam az összeset. Biztosan tudjátok, hogy a légzéstechnika a jóga egyik alap feladata, ezért természetesen a légzőgyakorlatok sem maradhatnak ki. Mint az ászanáknál, ezeknél is alapos rajzok és leírások segítik a tökéletes kivitelezést, akárcsak az ötödik fejezetben megtalálható meditációs gyakorlatoknál.
A Jóga a testnek és a léleknek kézikönyv tökéletes lehet mindazoknak, akik érdeklődnek a jóga iránt, egy új életmód iránt vagy pedig csupán csak egy kis én időt szeretnének. De azoknak is, akiknek kisgyermek vagy a munka mellett nincs idejük, esetleg energiájuk TRX-re, Fitnessre vagy egyéb külön edzésre járni. Jógázni, meditálni akár reggel is lehet, este lefekvés előtt vagy amíg a gyerek alszik délután. A könyv végén találhatunk gyakorlatsorokat kezdőknek, sőt még külön napszakokra is, reggelre, délutánra és estére, különböző variációkban.

Bővebben: http://www.ahmagazin.com/konyvek/joga-%e2%80%8ba-testne…


Népszerű idézetek

>!
Bea_Könyvutca P

A jóga gyakorlásának nem a fejenállás a legfontosabb eleme, és nem is a lábujjaink megérintése. Hanem az, hogy elkezdjük.

30. oldal

>!
Bea_Könyvutca P

A jóga fizikai gyakorlása nem csupán az izmokat erősíti és nyújtja. A szívet is erősebbé teszi, növeli a tüdőkapacitást, és serkenti a nyirok áramlását.

13. oldal

Kapcsolódó szócikkek: jóga
>!
Bea_Könyvutca P

Lélegezz. Engedd el magad és jusson eszedbe, hogy ez a pillanat az egyetlen, amiről biztosan tudhatod, hogy a tiéd.
/Oprah Winfrey/

209. oldal

2 hozzászólás
>!
Bea_Könyvutca P

Tudatosan keressük a szemkontaktust, mosolyogjunk! Az, ha egyszerűen csak figyeljük az eget, a fákat, a földet a talpunk alatt, sétáló meditációvá válik.

263. oldal

>!
Bea_Könyvutca P

Talán nem állunk még készen arra, hogy órákon át üljünk egyhelyben meditálva (bár nyugodtan tehetünk egy próbát!), maguk a jógapózok is a meditáció egy formája. Amikor sorban végrehajtjuk a pózokat és a testünkre koncentrálunk, az elménknek nincs lehetősége csapongani.

16. oldal

Kapcsolódó szócikkek: jóga · meditáció
>!
Bea_Könyvutca P

Ha elköteleződünk a jóga mellett – akár 10 percünk, akár egy óránk van rá – hatással lesz az életünkre.

30. oldal

>!
Bea_Könyvutca P

A mesterek azt sugallják, hogy kezdetnek jógázzunk naponta vagy rendszeresen keveset, ahelyett, hogy heti egyszer hosszan gyakorolnánk. Mindenképpen olyan gyakorlatot válasszunk, amit élvezünk, így nap nap után vissza fogunk térni hozzá.

240. oldal

>!
Bea_Könyvutca P

… úgy járj, mintha a talpad minden lépéssel megcsókolná a földet.

263. oldal


Hasonló könyvek címkék alapján

Julie Rappaport: Jóga-meditációk minden napra
Mary Horsley: Csakra gyakorlatok
B. K. S. Iyengar: Jóga
Kareen Zebroff: Jóga mindenkinek
Szvámi Ráma: A tudatos élet
Baktay Ervin: A diadalmas jóga
Bakos Attila: Ég a Szívben
B. K. S. Iyengar: A jóga fája
Caron Bosler: Jóga & Pilates
B. K. S. Iyengar: Jóga új megvilágításban