„Találkoztunk az ellenséggel, és mi vagyunk azok.”
Fenti idézet a kereskedés művészetének talán legjobb egysoros összefoglalását adja, A piac varázslói két kötetének interjúalanyai újra meg újra a lélektani elemeknek a kereskedési sikerben betöltött kritikus szerepére hívják fel a figyelmet. A kérdésre, hogy mi a fontos a sikerhez, a piac varázslói sohasem indikátorokat vagy módszereket emlegetnek, hanem olyan tényezőket, mint a fegyelem, a türelem, érzelmeik kontroll alatt tartása, illetve a veszteségekhez való hozzáállásuk. Az üzenet egyértelmű: a nyerés kulcsát magunkban hordozzuk, nem a kinti világban kell keresnünk.
A piac varázslói első kötete után végre a sorozat második részét is kezébe veheti a magyar közönség. A szerző ott folytatja, ahol az előző könyvében abbahagyta: találó kérdéseivel a kiemelkedő eredményeket elért kereskedők elméjébe igyekszik beférkőzni, hogy mi, olvasók, minél kézzelfoghatóbb választ kapjunk a legfontosabb kérdésre: mi szükségeltetik… (tovább)
„Találkoztunk az ellenséggel, és mi vagyunk azok.”
Fenti idézet a kereskedés művészetének talán legjobb egysoros összefoglalását adja, A piac varázslói két kötetének interjúalanyai újra meg újra a lélektani elemeknek a kereskedési sikerben betöltött kritikus szerepére hívják fel a figyelmet. A kérdésre, hogy mi a fontos a sikerhez, a piac varázslói sohasem indikátorokat vagy módszereket emlegetnek, hanem olyan tényezőket, mint a fegyelem, a türelem, érzelmeik kontroll alatt tartása, illetve a veszteségekhez való hozzáállásuk. Az üzenet egyértelmű: a nyerés kulcsát magunkban hordozzuk, nem a kinti világban kell keresnünk.
A piac varázslói első kötete után végre a sorozat második részét is kezébe veheti a magyar közönség. A szerző ott folytatja, ahol az előző könyvében abbahagyta: találó kérdéseivel a kiemelkedő eredményeket elért kereskedők elméjébe igyekszik beférkőzni, hogy mi, olvasók, minél kézzelfoghatóbb választ kapjunk a legfontosabb kérdésre: mi szükségeltetik a pénzügyi piacokon a nyeréshez.