A 2020 tavaszán bevezetett tantermen kívüli oktatási rend, valamint az ennek hatására kibontakozó új gyakorlatok, a kényszerek szorításában megszülető módszertani megoldások először számos problémát, mára azonban számos tapasztalatot is hoztak. A digitális terek sokfélesége, az egységes, könnyen és teljes körűen alkalmazható digitális keret hiánya, valamint a digitális kompetenciák kiegyenlítetlensége a nehézségeket csak fokozta. Az új környezet a kommunikációs készségfejlesztés terén is kihívásokat hozott, új módszertani megoldásokat igényelt.
A kötet négy nagyobb tematikus egységbe rendeződik. Az első tematikai egység a digitális oktatás elvi-elméleti kérdéseit taglalja. Így többek között azt, hogy az Európai Uniónak az elmúlt húsz évben a médiajártasság fejlesztésére tett erőfeszítéseit is figyelembe véve milyen alapelvek mentén szerveződhet nálunk a digitális oktatás. Szól a tanári szerepek átalakulásáról, az új kapcsolattartási és ismeretszerzési formák… (tovább)
A digitális oktatás tapasztalatai a kommunikációs készségfejlesztésben 0 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Vass Vilmos (szerk.): A kompetencia alapú fejlesztés elmélete és gyakorlata ·
Összehasonlítás - Herbst Rebeka (szerk.): Tudás-háló ·
Összehasonlítás - Hajnal István: Írásoktatás a középkori egyetemeken ·
Összehasonlítás - Aldous Huxley: Előadások az emberről 90% ·
Összehasonlítás - Ashley Bassie: Expresszionizmus ·
Összehasonlítás - Loránd Ferenc – Tiszóczi Tamás (szerk.): Kézikönyv a holokausztról tanárok és tanulók számára ·
Összehasonlítás - Szépe György (szerk.): Általános nyelvészeti tanulmányok XV. ·
Összehasonlítás - Natale Spineto: Szimbólumok az emberiség történetében ·
Összehasonlítás - Horányi Özséb – Szépe György (szerk.): A jel tudománya / Szemiotika ·
Összehasonlítás - Antalóczi Lajos (szerk.): Kétszáz éves az Egri Főegyházmegyei Könyvtár 1793–1993 ·
Összehasonlítás