Történelem ​6. 3 csillagozás

az általános iskolások számára
Horváth Péter – Hámori Péter: Történelem 6. Horváth Péter – Hámori Péter: Történelem 6.

Miért ​tanulunk történelmet? Egy régi közmondás szerint: „A történelem az élet tanítómestere.” Aki a múltat megismeri, jobban érti a jelent, mindennapi örömeinkkel, bánatainkkal együtt. A történelemben járatos embernek többet mondanak a regények, filmek, festmények. Könnyen hozzá tud szólni olyan témákhoz, amelyekről a felnőttek szoktak beszélgetni. Ha utazás közben történelmi emlékekkel találkozik, sok érdekesség juthat eszébe róluk. Nemcsak ilyen „hasznos” célok miatt foglalkoznak az emberek szívesen a múlttal, hanem azért is, mert ez a tudás érdekes és szép…
Reméljük, e tankönyvet használva majd Te is így gondolod ezt. Sok képet és sok szép rajzot találsz benne, amelyek segítenek elképzelni egy régen letűnt világot. Érdekes játék a tankönyv útmutatása alapján elkészíteni néhányat azokból a tárgyakból, eszközökből, amelyeket a hajdan élt emberek használtak. A leckékben néha internetes pontokat is találsz: innen érdekességek, rejtélyes ügyek nyomába eredhetsz a… (tovább)

>!
192 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631976311 · Illusztrálta: Kurdi István, Korda Ágnes, Szegszárdy Ildikó, Szügyi Gábor, Tényi Katalin
>!
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2004
ISBN: 9631947211

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Kákosy László: Ré fiai
Hahner Péter: A régi rend alkonya
Kákosy László: Az ókori Egyiptom története és kultúrája
Földi András – Hamza Gábor: A római jog története és institúciói
Száray Miklós: Történelem II.
Pentelényi László – Zentay Nóra Fanni (szerk.): JLG / JLG
Angi János – Bárány Attila – Orosz István – Papp Imre – Pósán László: Európa a korai középkorban
Angi János – Bárány Attila – Barta János – Orosz István – Papp Imre – Pósán László: Európa az érett és a kései középkorban
Romsics Ignác: Magyarország története a XX. században
Hajnal István: Az újkor története