Intelligenciatesztek 1 csillagozás

Horst H. Siewert: Intelligenciatesztek

Munkahelyekre ​vagy oktatási intézményekbe való jelentkezéskor mind gyakrabban alkalmaznak különféle személyiség- és intelligenciateszteket annak eldöntésére, hogy alkalmas-e az illető az adott munkakör betöltésére, elvégzésére. Ezek igazi kihívások, különösen nehezek azoknak, akik nem találkoztak még velük. Semmi ok a félelemre! A tesztek begyakorolhatók! Horst H. Siewert műve szisztematikusan megtervezett gyakorlóprogram, amely segítséget nyújt a kérdőívek és a személyesen feltett kérdések sikeres megválaszolására. Célja önmagunk és képességeink jobb megismerése. A könyvben a legfontosabb teszt- és feladattípusok, valamint megoldásaik találhatók. Ezek igen nagy segítséget jelentenek, mivel lehetővé teszik az olvasó gyenge pontjainak felismerését, és folyamatos gyakorlással azok kiküszöbölését. A könyv mindazoknak szól, akik kíváncsiak saját intelligenciájukra, legyen az éppen matematikai, gyakorlati, vizuális vagy éppen beszédintelligencia. Az is elképzelhető, hogy `egyszerűen`… (tovább)

>!
Trivium, Budapest, 1998
152 oldal · ISBN: 9637570411 · Fordította: Nagy Imre
>!
Trivium, Budapest, 1996
150 oldal · ISBN: 9789639367197 · Fordította: Nagy Imre

Kívánságlistára tette 1


Kiemelt értékelések

gjudit8 P>!
Horst H. Siewert: Intelligenciatesztek

Nagy kaland ismerkedni magunkkal a képességeink által. Jó játék felfedezni bizonyos erősségeinket és gyengeségeinket. Személyiségfejlesztő lehet átrágni magunkat a teszteken, rádöbbenni arra, hol bicsaklik meg a logikánk v. fárad el a türelmünk. Izgalmas belső utazás és sok feladat vár az olvasóra.


Népszerű idézetek

gjudit8 P>!

Az iskolai környezet, az oktatók és az osztálytársak is fontos szerepet játszanak. Nem ritka az olyan eset, amikor a teljesítményt a tehetségesek is az átlagos szinten tartják, hogy cserében társadalmi elismerést és közkedveltséget nyerjenek. Az iskolai teljesítmény csökkenésének a leggyakoribb oka, hogy az iskolai oktatás számukra unalmas és nem teszi próbára a képességeiket.

27. oldal

gjudit8 P>!

A nagy tehetségek életútjának tanulmányozásából az a következtetés vonható le, hogy a tehetséggel szinte automatikusan együtt járnak az iskolázási nehézségek: Churchill, Einstein, Schiller, Luther (az Új Testamentumot két hónap alatt lefordította), Gauss és Kepler – valamennyien rossz tanulók voltak és az egyetemen fafejűnek számítottak. Mozart nem is járt iskolába, hanem magánúton tanult.

24. oldal


Hasonló könyvek címkék alapján

Bánki M. Csaba – Flamm Zsuzsa: Agyteszt
Szöllősi Péter (szerk.): A. Q. – Műveltség teszt
Szöllősi Péter (szerk.): Intelligencia teszt
John J. Ratey – Eric Hagerman: Spark
Mózes István Miklós: Agyteszt
H. J. Eysenck: Ismerd meg az IQ-dat!
Damásdi Ildikó – Szöllősi Péter (szerk.): Agytorna – Döntő
Eamonn Butler – Madsen Pirie: IQ-tesztek
Csiffáry Tamás (szerk.): IQ – Intelligencia tesztek
101 memóriafejlesztő módszer