Nonbusiness ​marketing 1 csillagozás

Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing

A ​marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez. A nem üzleti jellegű marketing fejlődésében egyidejűleg jelenik meg a kiterjesztés és a specializáció. A köz-és civilszféra marketingjének területén olyan különböző alcsoportok léteznek, amelyek mindegyike külön sajátosságokkal jellemezhető. Ez a sokszínűség jelenik meg ebben a könyvben, Hetesi Erzsébet és Veres Zoltán, a téma elismert szakértőinek művében.

A szerzőpáros az elméleti tartalmat a praktikus nézőponttal ötvözi, és… (tovább)

>!
Akadémiai, Budapest, 2013
356 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789630593793

Várólistára tette 6

Kívánságlistára tette 3


Kiemelt értékelések

Amalthya P>!
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing

Érzem, hogy a fejem megnagyobbodott ennyi szakmai információ (remélem-nem-ideiglenes) birtokában. Az az érdekessége ennek a tudománynak, hogy annyira megfoghatatlan, hogy a létezésében és a módszereiben nincs egyetértés. Nincsenek definíciók, a nonbusiness marketing még mindig a kialakulás fázisában van. Nagyon heterogén, ezért többnyire csak irányelveket olvashatunk, a „jó recept” itt nem értelmezhető.
Sokat magyaráznak a szerzők, és a szöveget ábrák és illusztrációk törik meg, segítve a megértést.
A csillagozást a vizsga után módosítom majd az érdemjegyemre :D
UPDATE: Visszavonom. Nem a könyv hibája, hogy a szóbeli vizsgán nem voltam szimpatikus a tanárnak.


Hasonló könyvek címkék alapján

Hans-Jürgen Quadbeck-Seeger: Csak a változás állandó
Vörös József: Termelés- és szolgáltatásmenedzsment
Hoffmann Istvánné – Molnár László: Marketing
Bokor József: Vállalkozásgazdálkodási ismeretek
Gazdag László: A menedzsment alapjai
Géring Zsuzsanna (szerk.): A társadalmi felelősségvállalás könyve
Weiser István: Az árazás 48 törvénye
Kiss Mariann: Marketing
Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
Huzsvai László – Balogh Péter – Csipkés Margit – Nagy Lajos – Pocsai Krisztina: Statisztika gazdaságelemzők részére