Kötelező ​olvasmányok elemzése – gimnázium harmadik osztálya – A magyar realizmus irodalmából 0 csillagozás

Herman Anna: Kötelező olvasmányok elemzése – gimnázium harmadik osztálya – A magyar realizmus irodalmából

A kötelező olvasmányok elemzése című sorozat ötödik kötetét tartja a kezében az olvasó, mely a magyar realizmus korszakába kalauzolja el az érdeklődőket. A sorozat főként a középiskolás diákokhoz szól, és nekik kíván segítséget nyújtani a tárgyalt korszak művészetének megismeréséhez, megértéséhez, a kötelező olvasmányok feldolgozásához.
A kötet tartalmazza Mikszáth Kálmán, Móricz Zsigmond és Kosztolányi Dezső egy-egy művének elemzését, bemutatva a korszakot és az alkotó életútját. A kiadvány merít a vonatkozó szakirodalomból és igyekszik összefoglaló ismereteket nyújtani. Az előző kötetekhez hasonlóan itt is megtalálható a korszakot átfogó részletes kronológiai áttekintés, és a felkészülést segítő bibliográfia.
A kiadvány összeállítója reméli, hogy a diákok hasznos és a tanulást segítő kiadványhoz jutnak.

>!
Puedlo, Debrecen
128 oldal · puhatáblás · ISBN: 9639320617

Várólistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Seres József: Szépprózai művek elemzése az általános iskolában
Fülöp Ildikó (szerk.): Kötelező olvasmányok tartalma és elemzése középiskolásoknak 4.
Medvéssy Kristóf: Kötelező olvasmányok elemzése általános iskolásoknak 1.
Horváth Viktor: A vers ellenforradalma
Füst Milán: Látomás és indulat a művészetben
Pethőné Nagy Csilla: Irodalom 10. Tankönyv
Bán Erika – Kresalek Péter – Pucsek József – Siklósi Ágnes – Sisa Krisztina Andrea – Veress Attila: Tételvázlatok a vállalkozói mérlegképes könyvelői komplex szakmai szóbeli vizsgatevékenységéhez
Mohácsy Károly (szerk.): Irodalmi szöveggyűjtemény III.
Maksay László: Műalkotások elemzése a gimnáziumok IV. osztálya számára
Mohácsy Károly – Vasy Géza: Színes irodalom 12.