MacCormack szerint mindannyian managerként születünk. Először a gondolatainkat is lesik, kitalálják. Ha csak grimaszba fordul arcunk, kedvünkre tesznek szüleink. Sikeresen vetetjük meg velük vágyott játékainkat, a nekünk tetsző ruhát, többnyire eredményesen lépünk fel az iskolában a jobb jegyekért tanáraink előtt. Hatásosan vesszük rá apát, hogy nézhessük a TV-t, adja oda a kocsi, vagy a vikendház kulcsát. Teszünk róla, ha a fiúk körülöttünk ügyetlenkednek, bennünket kérjenek fel táncolni, vigyenek diszkóba. Azaz elérjük, amit akarunk. Aztán, mintha elfelednénk, hogyan kell eladni magunkat, s ezen keresztül azt a munkát, amit végzünk, amivel foglalkozunk.
Sok könyvet írtak már a marketingről, ez a könyv csak az alapokat kívánja összefoglalni.
Köznapi marketing 0 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing 95% ·
Összehasonlítás - Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok 91% ·
Összehasonlítás - Weiser István: Az árazás 48 törvénye ·
Összehasonlítás - Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete ·
Összehasonlítás - Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban ·
Összehasonlítás - Tóth András: Túlélőkészlet vállalkozóknak ·
Összehasonlítás - Varga Péter: RendezvényBiblia ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: Látogatókból vevőt ·
Összehasonlítás - Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe ·
Összehasonlítás - Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing kisvállalkozóknak ·
Összehasonlítás