Köznapi ​marketing 0 csillagozás

Hárs István: Köznapi marketing

MacCormack szerint mindannyian managerként születünk. Először a gondolatainkat is lesik, kitalálják. Ha csak grimaszba fordul arcunk, kedvünkre tesznek szüleink. Sikeresen vetetjük meg velük vágyott játékainkat, a nekünk tetsző ruhát, többnyire eredményesen lépünk fel az iskolában a jobb jegyekért tanáraink előtt. Hatásosan vesszük rá apát, hogy nézhessük a TV-t, adja oda a kocsi, vagy a vikendház kulcsát. Teszünk róla, ha a fiúk körülöttünk ügyetlenkednek, bennünket kérjenek fel táncolni, vigyenek diszkóba. Azaz elérjük, amit akarunk. Aztán, mintha elfelednénk, hogyan kell eladni magunkat, s ezen keresztül azt a munkát, amit végzünk, amivel foglalkozunk.
Sok könyvet írtak már a marketingről, ez a könyv csak az alapokat kívánja összefoglalni.

>!
Talentum, Budapest, 2004
170 oldal · puhatáblás · ISBN: 9632145267

Hasonló könyvek címkék alapján

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing
Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok
Weiser István: Az árazás 48 törvénye
Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban
Tóth András: Túlélőkészlet vállalkozóknak
Varga Péter: RendezvényBiblia
Gál Kristóf: Látogatókból vevőt
Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe
Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing kisvállalkozóknak