Stratégia, ​termékpolitika, termékdesign 0 csillagozás

Gyöngyössy Zoltán – Lissák György: Stratégia, termékpolitika, termékdesign

A ​könyv bemutatja a vállalati stratégia szerepét a vállalkozás jövőjének megalapozásában.

Bizonyítja, hogy a termékpolitika kialakításának, illetve a terméktervezésnek központi, meghatározó szerepe van a vállalati stratégia meghatározásában. A komplex és integrált termékkoncepció kialakítása marketingfunkció a vállalatban. Ez biztosítja a piaci orientációt, a kívánt versenyhelyzet elérését.

Olyan modellt és módszertant mutat be, amely épít az elméleti eredményekre, azoknak egyfajta szintézisét adja, továbbá a vállalatnál eszközként, gyakorlati módszerként is sikeresen alkalmazható a versenyképesség színvonalának feltárásához és eredményes fejlesztéséhez. A marketing irányította termékfejlesztés és termékszerkezet-alakítás egyben a stratégiai feladat megoldását is jelenti, mivel számol a piaci pozíciók, a műszaki-technikai színvonal, a gazdasági hatékonyság, valamint a humán pozíciók összehangolásával és fejlesztésével.

Kiemelt, átfogó fejezete a műnek a… (tovább)

>!
Akadémiai, Budapest, 2005
182 oldal · keménytáblás · ISBN: 9630582082

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing
Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban
Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe
Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok
Kovács Péter: Turizmusmarketing elméletben és gyakorlatban
Mikulás Gábor (szerk.): Információból üzleti érték
Alastair M. Morrison: Turisztikai desztinációmarketing és desztinációmenedzsment
Bonita Kolb: Turisztikai marketing városok és települések számára
Veres Zoltán: A szolgáltatásmarketing alapkönyve
Hofmeister-Tóth Ágnes: A fogyasztói magatartás alapjai