A könyv bemutatja a vállalati stratégia szerepét a vállalkozás jövőjének megalapozásában.
Bizonyítja, hogy a termékpolitika kialakításának, illetve a terméktervezésnek központi, meghatározó szerepe van a vállalati stratégia meghatározásában. A komplex és integrált termékkoncepció kialakítása marketingfunkció a vállalatban. Ez biztosítja a piaci orientációt, a kívánt versenyhelyzet elérését.
Olyan modellt és módszertant mutat be, amely épít az elméleti eredményekre, azoknak egyfajta szintézisét adja, továbbá a vállalatnál eszközként, gyakorlati módszerként is sikeresen alkalmazható a versenyképesség színvonalának feltárásához és eredményes fejlesztéséhez. A marketing irányította termékfejlesztés és termékszerkezet-alakítás egyben a stratégiai feladat megoldását is jelenti, mivel számol a piaci pozíciók, a műszaki-technikai színvonal, a gazdasági hatékonyság, valamint a humán pozíciók összehangolásával és fejlesztésével.
Kiemelt, átfogó fejezete a műnek a… (tovább)
A könyv bemutatja a vállalati stratégia szerepét a vállalkozás jövőjének megalapozásában.
Bizonyítja, hogy a termékpolitika kialakításának, illetve a terméktervezésnek központi, meghatározó szerepe van a vállalati stratégia meghatározásában. A komplex és integrált termékkoncepció kialakítása marketingfunkció a vállalatban. Ez biztosítja a piaci orientációt, a kívánt versenyhelyzet elérését.
Olyan modellt és módszertant mutat be, amely épít az elméleti eredményekre, azoknak egyfajta szintézisét adja, továbbá a vállalatnál eszközként, gyakorlati módszerként is sikeresen alkalmazható a versenyképesség színvonalának feltárásához és eredményes fejlesztéséhez. A marketing irányította termékfejlesztés és termékszerkezet-alakítás egyben a stratégiai feladat megoldását is jelenti, mivel számol a piaci pozíciók, a műszaki-technikai színvonal, a gazdasági hatékonyság, valamint a humán pozíciók összehangolásával és fejlesztésével.
Kiemelt, átfogó fejezete a műnek a design szerepének elemzése a terméktervezésben.