A ​Z generáció médiahasználata 4 csillagozás

Jelenségek, hatások, kockázatok
Guld Ádám: A Z generáció médiahasználata

cyberbullying ​o sexting o pornóinfluencerek o online ismerkedés o ghostingolás o videós lánykérés o sharenting o szülés élő adásban o lájkfüggés o pandémia o online oktatás o Zoom o bedrótozott generációk o fake news o dezinformáció o sztárok o celebek o online gyász o cancel culture o médiatelített társadalom o tartalmi dömping o lineáris média o nemlineáris média o multitasking o televízió o okostelefon o okosóra o okosszemüveg o közösségi oldalak o Facebook o Instagram o Snapchat o TikTok o Twitter o YouTube o Buzz o Impact o botrányok o influencerek o bloggerek o vloggerek o szelfikultúra o testkép o kikozmetikázott világ o szupervékony modellek o túlméretezett idomok o veszélyek o streaming o háború o politika o DeepFake o virtuális valóság o kiterjesztett valóság o kevert valóság o hologramok o influencer kommunikáció o gerillamarketing o negatív reklám o trash celebek o adatlopás o újgenerációs fesztiválok o figyelemgazdaság o reality műsorok o nomofóbia o FOMO o FOBO o… (tovább)

>!
Libri, Budapest, 2022
356 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789636040314
>!
Libri, Budapest, 2022
360 oldal · ISBN: 9789636040925

Most olvassa 4

Várólistára tette 24

Kívánságlistára tette 21

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

Zama>!
Guld Ádám: A Z generáció médiahasználata

Guld Ádám: A Z generáció médiahasználata Jelenségek, hatások, kockázatok

Nagyon izgalmas és részletes összefoglaló a témában, aktualizálva napjainkkal. Ha valaki a Z generációról keres könyvet, akkor egyértelmű ezt tudom ajánlani.

oishaburi>!
Guld Ádám: A Z generáció médiahasználata

Guld Ádám: A Z generáció médiahasználata Jelenségek, hatások, kockázatok

Nem volt rossz könyv, nekem kicsit felületes volt, nem is tudott sok újat mondani. De az utószóból kiderült, hogy csak egy bevezető jellegű könyv volt a cél, így talán az Y generációnál korábbi generációkhoz tartozó embereknek több újdonsággal szolgál és jó kiindulópont lehet.


Hasonló könyvek címkék alapján

Tóth Tamás: Médiaerőszak
Babanics Írisz – Csató Zsuzsi – Heinrich Dorka – Kovács Laci: Útmutató a magyar üzleti Insta világához
Roger McNamee: Zuckolva
Zsolt Péter: Hírnév! Jólét! VV!
Jaron Lanier: Miért töröld magad azonnal a közösségi oldalakról?
Hajdú-Antal Zsuzsanna: Belvárosi srác
Tóth Máté: Hát téged meg ki kérdezett?
Szécsi Noémi – Géra Eleonóra: A modern budapesti úrinő
Douglas Rushkoff: Jelensokk
Megan Poore: Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban?