Manapság, a nemzetközi tanulói tudásszintmérő program (PISA) lesújtó eredmények idején, egyesek a magyartanítás válságáról beszélnek. Persze nehéz megítélni, hogy a szövegértés terén mutatott gyenge teljesítményért ki vagy mi a felelős. Valóban nem tudnak olvasni a magyar diákok, vagy inkább csak nem akarnak? Ki tudja, talán el sem olvasták a feladatot. Akárhogy is legyen, a végeredmény egy kezelést sürgető tünet. Nem haszontalan dolog tehát, ha nagy tapasztalatú tanárok mondják el gondolataikat a tanítás és az élet fontos kérdéseiről, gyakorló, illetve leendő magyartanárok és a nagyközönség okulására egyaránt, miként tették azt a jelen kötet interjúalanyai 2003 tavaszán az ELTE Alkalmazott Irodalomtudományi Szakcsoportja és a Fővárosi Pedagógiai Intézet által közösen meghirdetett szakmódszertani szemináriumokon. A tíz interjúalany Egedy Mária, Kulcsár Adorján, Zsuffa Zoltánné, Mohácsy Károly, Orosz László, Madocsai László, Jobbágyné András Katalin, Márton János, Jelenits István… (tovább)
A magyartanítás mestersége – mestertanárok a magyartanításról 0 csillagozás
Beszélgetés tíz kiemelkedő jelentőségű magyartanárral
Várólistára tette 2
Kölcsönkérné 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Singer Magdolna: Partitúra 92% ·
Összehasonlítás - Zöldi Gergely: Koncz Zsuzsa 95% ·
Összehasonlítás - Mészáros Boglárka Flóra: Így vezetett… ·
Összehasonlítás - Gyulay Endre: Félelem nélkül ·
Összehasonlítás - Szakály Sándor: Történelmünkről hosszabban, rövidebben ·
Összehasonlítás - Bächer Iván: Intőkönyv 80% ·
Összehasonlítás - Bérczes László – Cseh Tamás: Cseh Tamás 96% ·
Összehasonlítás - Pataki Éva: Ami elveszett 94% ·
Összehasonlítás - Szabó Magda: Katalin utca / Ókút 93% ·
Összehasonlítás - Nyáry Krisztián: Így szerettek ők 2. 92% ·
Összehasonlítás