A ​magyartanítás mestersége – mestertanárok a magyartanításról 0 csillagozás

Beszélgetés tíz kiemelkedő jelentőségű magyartanárral
Gordon Győri János: A magyartanítás mestersége – mestertanárok a magyartanításról

Manapság, ​a nemzetközi tanulói tudásszintmérő program (PISA) lesújtó eredmények idején, egyesek a magyartanítás válságáról beszélnek. Persze nehéz megítélni, hogy a szövegértés terén mutatott gyenge teljesítményért ki vagy mi a felelős. Valóban nem tudnak olvasni a magyar diákok, vagy inkább csak nem akarnak? Ki tudja, talán el sem olvasták a feladatot. Akárhogy is legyen, a végeredmény egy kezelést sürgető tünet. Nem haszontalan dolog tehát, ha nagy tapasztalatú tanárok mondják el gondolataikat a tanítás és az élet fontos kérdéseiről, gyakorló, illetve leendő magyartanárok és a nagyközönség okulására egyaránt, miként tették azt a jelen kötet interjúalanyai 2003 tavaszán az ELTE Alkalmazott Irodalomtudományi Szakcsoportja és a Fővárosi Pedagógiai Intézet által közösen meghirdetett szakmódszertani szemináriumokon. A tíz interjúalany Egedy Mária, Kulcsár Adorján, Zsuffa Zoltánné, Mohácsy Károly, Orosz László, Madocsai László, Jobbágyné András Katalin, Márton János, Jelenits István… (tovább)

>!
Krónika Nova, Budapest, 2004
220 oldal · ISBN: 9639423521

Most olvassa 1

Várólistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Mario Rinvolucri: A nyelvóra életre keltése
Szabolcs Éva – Garai Imre (szerk.): Neveléstudományi kutatások közben
Holló Dorottya – Kontráné Hegybíró Edit – Tímár Eszter: A krétától a videóig
Daniel Pennac: Iskolabánat
Thomas Gordon: T. E. T.
Grósz Emese: Szexuális nevelés
Gedeon Éva – N. Tóth Zsuzsa – Rádai Péter: 165 ötlet
Rebecca L. Oxford: Language Learning Strategies
Carol Read: 500 Activities for the Primary Classroom
Gedeon Éva – Lengyel Zsuzsa – Rádai Péter: Még 135 ötlet