Első magyarul megjelenő kötetében a szerző átfogó képet nyújt a politikai kommunikáció mai helyzetéről a politikai retorikától a választási kampányokig, a közszolgálati televízió válságától az újságírói foglalkozás etikai kérdéseiig. Alapos vizsgálatnak veti alá a mediatizált nyilvánosság szereplőit, a média és ezen belül a televízió politikai szerepét, a politika rítusait, szimbólumait és nyelvezetét. Részletesen tárgyalja a választási kampányt és annak kommunikációját, a politikai-választási marketing jelenségét, az állampolgár részvételét a politikában, a közvélemény-kutatások hatását, a politikai elit kiválasztódását és szerepét, s eközben az olvasó a politikai kommunikáció kutatási eredményeit is megismerheti.
Politikai kommunikáció 2 csillagozás
Most olvassa 1
Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 3
Hasonló könyvek címkék alapján
- Daniel C. Hallin – Paolo Mancini: Médiarendszerek ·
Összehasonlítás - Elena Ferrante: Aki megszökik, és aki marad 90% ·
Összehasonlítás - Julius Evola: Emberek és romok 93% ·
Összehasonlítás - Giulio Cesare Lensi Orlandi Cardini: A templomosok baphometje Firenzében ·
Összehasonlítás - Stefano Bottoni: A hatalom megszállottja 89% ·
Összehasonlítás - Benito Mussolini: A fasizmus doktrinája ·
Összehasonlítás - Cixin Liu: Hangyák és dinoszauruszok 87% ·
Összehasonlítás - Oriana Fallaci: A harag és a büszkeség 87% ·
Összehasonlítás - Julius Evola: Írások a Vasgárdáról ·
Összehasonlítás - Elena Ferrante: Véletlen találatok 86% ·
Összehasonlítás