A ​társadalmi felelősségvállalás könyve 0 csillagozás

25 magyarországi vállalat rövid CSR jelentése
Géring Zsuzsanna (szerk.): A társadalmi felelősségvállalás könyve

E kiadványban 25 magyar vállalat, közöttük számos kis- és középvállalat hiteles és a GRI (Global Reporting Initiative) nemzetközi szabványnak megfelelő rövid jelentésben ad számot arról, hogy mit tesz üzleti működésében az érintettek értékeinek, érdekeinek megjelenítésére.

>!
Braun & Partners Network, Budapest, 2008
112 oldal · puhatáblás · ISBN: 9638808516

Hasonló könyvek címkék alapján

Bőgel György – Salamonné Huszty Anna: Vállalatvezetés felsőfokon
Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing
Vörös József: Termelés- és szolgáltatásmenedzsment
Üzleti gondolkodók
Borgulya Istvánné – Barakonyi Károly: Vállalati kultúra
Sharon Rowe: Merj kicsi maradni!
Christian Gansch: Szólótól a szimfóniáig
Vágási Mária: Marketing
Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina: Szolgáltatásmarketing és -menedzsment