Az óvodás és iskolás korú gyerekek lelki egészségvédelmével kapcsolatos számtalan gondolatébresztő fejtegetéssel találkozhatnak az olvasók e könyv lapjain. Az eredetileg előadások szövegeként készült tanulmányok szerzői – NSZK-beli és osztrák pszichológusok, orvosok és pedagógusok – humanista felelősségtudattal közelítenek a valamennyi nevelőt nyugtalanító kérdésekhez, s igyekszenek segítséget adni a nevelői hivatás eredményesebb gyakorlásához. Sokoldalú megvilágításban tárják fel az iskolai és a családi élet jellegzetes hátrányos hatásait, amelyeknek szenvedő alanyai a gyerekek. Hogy csökkenjen e hatások száma és visszatérjen az iskolákba a derűs légkör, szoruljon háttérbe az egyoldalú, lélektelen teljesítményelv – e könyv szerzőinek legfőbb törekvése.
A problémagazdag tanulmánygyűjtemény izgalmas olvasmánynak ígérkezik, s nagyban hozzájárulhat a pedagógusok magabiztos, igényes eljárásaihoz, a nem rutinszerű nevelői munkához.
Az iskolai ártalmak megelőzése 0 csillagozás
A következő kiadói sorozatban jelent meg: Pszichológia – nevelőknek Tankönyvkiadó
Hasonló könyvek címkék alapján
- Demeter Lázár Katalin: Játszótárs ·
Összehasonlítás - Demeter Lázár Katalin: Játszótárs 2. ·
Összehasonlítás - A. S. Neill: Summerhill 95% ·
Összehasonlítás - Vekerdy Tamás: Kicsikről nagyoknak 1. 93% ·
Összehasonlítás - Vekerdy Tamás: Gyerekek, óvodák, iskolák 91% ·
Összehasonlítás - Vekerdy Tamás: Iskolák?!?! ·
Összehasonlítás - S. Lázárovics Iza: Értő figyelemmel ·
Összehasonlítás - Adele Faber – Elaine Mazlish – Lisa Nyberg – Rosalyn Anstine Templeton: Beszélj úgy, hogy érdekelje… ·
Összehasonlítás - Laura Markham: Békés szülő, boldog gyermek 98% ·
Összehasonlítás - Vekerdy Tamás: Belső szabadság 94% ·
Összehasonlítás