Le ​Fantôme de l'Opéra 4 csillagozás

Gaston Leroux: Le Fantôme de l'Opéra Gaston Leroux: Le Fantôme de l'Opéra Gaston Leroux: Le Fantôme de l'Opéra Gaston Leroux: Le Fantôme de l'Opéra

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Le fantôme de l'Opéra a existé. J'avais été frappé dès l'abord que je commençai à compulser les archives de l'Académie nationale de musique par la coïncidence surprenante des phénomènes attribués au fantôme et du plus mystérieux, du plus fantastique des drames, et je devais bientôt être conduit à cette idée que l'on pourrait peut-être rationnellement expliquer celui-ci par celui-là.”

Avec l'art de l'intrigue parfaitement nouée et l'inspiration diabolique qui ont fait le succès de Gaston Leroux, le père de Rouletabille, Le Fantôme de l'Opéra nous entraîne dans une extraordinaire aventure qui nous tient en haleine de la première à la dernière ligne.

Eredeti megjelenés éve: 1910

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 2

vikiniki2>!
Gaston Leroux: Le Fantôme de l'Opéra

A musical kiskorom nagy kedvence volt és minden egyes alkalommal a Fantomnak szurkoltam és utáltam Christine-t. Gondoltam, tehát, hogy nem ártana most már elolvasni az eredetit is. Sajnos csalódás volt, a könyvben a romantikus hangulat, mint olyan, szinte nem is létezik. A Fantom itt nagyon fárasztó és sokszor érthetetlen volt. Christine-t itt sem szerettem meg jobban, itt még a filmbeli karakterénél is ostobább és idegesítőbb volt. Összegezve a film után nem nyújtott különösebben kellemes élményt a könyv, de az elolvasásának köszönhetően most már tudom, hogy a filmeseknek milyen nehéz lehetett ebből az anyagból dolgozniuk, minden tiszteletem, így az övék.

1 hozzászólás
esztus02>!
Gaston Leroux: Le Fantôme de l'Opéra

Ööö… Franciául olvastam. Nehéz volt. Átrágtam. Soha többet. Érdekes volt, de nem lett kedvenc. A sztori jó, a szereplők annyira nem.