Balegyenes, ​jobb horog 1 csillagozás

Hogyan érj el átütő sikert a közösségi médiában?
Gary Vaynerchuk: Balegyenes, jobb horog

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A ​mai naptól közvetlenül tanulhatsz a világ egyik legelismertebb online marketingesétől!

Egy könyv, ami pontosan arról szól, amit Zuckerberg bejelentett: a közösségépítés erejéről és elsőbbségéről minden más előtt! Ráadásul nem csak facebook fronton, hanem komplex közösségi média stratégiában. Sosem volt aktuálisabb üzleti olvasmányod!

A legfontosabb közösségimédia-felületeken való történetmesélés bevált módszerei 12 menetben

Tanuld meg, miként tarolhat és termelhet profitot a kommunikációd a közösségi média zajos világában!

A BÉNASÁG FAKTOR

A márkák és a kisvállalkozások szeretnének relevánsnak, elkötelezettnek és hitelesnek tűnni, ám ha a tartalmuk banális és fantáziátlan, akkor leginkább csak bénának látszanak. Pusztán azért közzétenni tartalmat, hogy közzétegyünk valamit, teljességgel felesleges. A süketelő posztok csak a helyet foglalják, és jogosan hagyják hidegen a közönség túlnyomó részét. Csak a kiemelkedő tartalom tud utat vágni… (tovább)

>!
Marketingamazing.hu, Budapest, 2017
238 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786150000626 · Fordította: Dobozy Nóra

Most olvassa 5

Várólistára tette 7

Kívánságlistára tette 8

Kölcsönkérné 3


Kiemelt értékelések

Joya >!
Gary Vaynerchuk: Balegyenes, jobb horog

Gary Vaynerchuk: Balegyenes, jobb horog Hogyan érj el átütő sikert a közösségi médiában?

A marketinges körökben sokat emlegetett Gary V. összefoglalója az aktuálisan divatos közösségi médiafelületekről, esettanulmányokkal szemléltetve azok natív, hiteles és célravezető használatát a kisvállalkozások szemszögéből, az amerikai piac sajátosságaira reflektálva. Természetesen a legtöbb tanács a magyar piacon is megállja a helyét, ám bizonyos felületek nálunk kevésbé elterjedtek, mint a tengeren túlon.


Hasonló könyvek címkék alapján

Jeff Walker: Launch
Molnár Klára: Vevőszerzés az interneten
Seth Godin: Mi a bőgés?
Kiss Mariann: Marketing
Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing
Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről
Törőcsik Mária: Vásárlói magatartás – Ember az élmény és a feladat között
Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Susan Eastman – Douglas Ferguson – Robert Klein (szerk.): Reklámozás és marketing a médiában, kábelen és a világhálón
Gál Kristóf: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása