A mai naptól közvetlenül tanulhatsz a világ egyik legelismertebb online marketingesétől!
Egy könyv, ami pontosan arról szól, amit Zuckerberg bejelentett: a közösségépítés erejéről és elsőbbségéről minden más előtt! Ráadásul nem csak facebook fronton, hanem komplex közösségi média stratégiában. Sosem volt aktuálisabb üzleti olvasmányod!
A legfontosabb közösségimédia-felületeken való történetmesélés bevált módszerei 12 menetben
Tanuld meg, miként tarolhat és termelhet profitot a kommunikációd a közösségi média zajos világában!
A BÉNASÁG FAKTOR
A márkák és a kisvállalkozások szeretnének relevánsnak, elkötelezettnek és hitelesnek tűnni, ám ha a tartalmuk banális és fantáziátlan, akkor leginkább csak bénának látszanak. Pusztán azért közzétenni tartalmat, hogy közzétegyünk valamit, teljességgel felesleges. A süketelő posztok csak a helyet foglalják, és jogosan hagyják hidegen a közönség túlnyomó részét. Csak a kiemelkedő tartalom tud utat vágni… (tovább)
A mai naptól közvetlenül tanulhatsz a világ egyik legelismertebb online marketingesétől!
Egy könyv, ami pontosan arról szól, amit Zuckerberg bejelentett: a közösségépítés erejéről és elsőbbségéről minden más előtt! Ráadásul nem csak facebook fronton, hanem komplex közösségi média stratégiában. Sosem volt aktuálisabb üzleti olvasmányod!
A legfontosabb közösségimédia-felületeken való történetmesélés bevált módszerei 12 menetben
Tanuld meg, miként tarolhat és termelhet profitot a kommunikációd a közösségi média zajos világában!
A BÉNASÁG FAKTOR
A márkák és a kisvállalkozások szeretnének relevánsnak, elkötelezettnek és hitelesnek tűnni, ám ha a tartalmuk banális és fantáziátlan, akkor leginkább csak bénának látszanak. Pusztán azért közzétenni tartalmat, hogy közzétegyünk valamit, teljességgel felesleges. A süketelő posztok csak a helyet foglalják, és jogosan hagyják hidegen a közönség túlnyomó részét. Csak a kiemelkedő tartalom tud utat vágni magának a hangzavarban.
NEM VÉLETLEN, HOGY A BOKSZ AZ ÜZLETI TEVÉKENYSÉG METAFORÁJA
A bokszolók legalább annyi időt fordítanak ellenfelük technikájának megfigyelésére és elemzésére, mint a sajátjukéra. Kisportolt viselkedéskutatókként elemzik ellenfelük valamennyi korábbi meccsén végrehajtott minden egyes mozdulatát és ütését, újra és újra megnézik a felvételeket, hogy beleégjen a memóriájukba nemcsak a technikája, hanem azok az apró, önkéntelen mozdulatok és szokások is, amelyek előjelezhetik a közelgő csapást.
Sokkal jobb tartalmakat készíthetnének a marketingesek, ha legalább a bokszolókéhoz hasonló intenzitással készülnének az új felületek meghódítására.
A nagyszerű bokszolókhoz hasonlóan az igazán jó történetmesélők is jó megfigyelők és magabiztosak. A jó történetmesélő ráhangolódik a közönségére, tudja, mikor kell lassítani a maximális feszültség, és mikor gyorsítani a komikus hatás elérése érdekében. Megérzi, ha kezdi elveszteni a hallgatóság érdeklődését, és tudja úgy igazítani a hangját, de akár magát a történetet is, hogy újra figyeljenek rá.
Az online marketinghez ugyanilyen típusú közönségismeret és tudatosság szükséges!
Amit szerencsére Te is megszerezhetsz! A közösségi oldalak által kínált valós idejű visszajelzések lehetővé teszik a számodra, hogy tudományos pontossággal újra és újra teszteld, melyik tartalmad képes kapcsolatot teremteni a közönséggel, és mi hagyja őket hidegen. A Facebook-oldalon (vagy egyéb felületeken) keresztül elérhető analitika figyelmen kívül hagyása épp olyan felelőtlenség, mint úgy szállni a ringbe, hogy akár csak egyszer megnézted volna bunyó közben az ellenfeledet.
A jó marketinges történet eladja az árut, olyan érzelmeket kelt a vásárlókban, amelyek hatására azt akarják tenni, amit kérsz tőlük.
Nem elég erőteljes a történeted, ha csak arra bírja rá a lovat, hogy elsétáljon a folyóig. Neked arra van szükséged, hogy igyon is a folyóból. Ezt a célt pedig a közösségi oldalakon kizárólag egyféle történet érheti el, mégpedig az, amelyik natív tartalommal bír, mivel ez növeli a történet erejét. Úgy kerül kialakításra, hogy visszaköszönjön benne mindaz, ami az adott felületen a vásárlók számára értéket képvisel, az esztétika, a dizájn és a hangvétel. Épp azokat az értékeket kínálja, mint azok a tartalmak, amelyek miatt az emberek az oldalt választják.
MIT TALÁLSZ A KÖNYVBEN?
Abban nem tudok segíteni, hogy milyen történetet mesélj. Annyit tudok tenni, hogy megmutatom, hogyan és mikor akarja a vásárló hallani, és mi az, ami leginkább meggyőzi arról, hogy tőled vásároljon.
aj, zaj, zaj – de hol vagy benne te?
A közösségi média forradalma ma már mindenkit a weben tart, de ennyi ember hangja, ha egyszerre beszélnek – arról nem is szólva, hogy véleményt formálnak, vitáznak, szórakoznak, utasításokat adnak, és még rengeteg egyéb módon fejezik ki magukat online – elsöprő tud lenni. Esélyei növelése érdekében rengeteg marketinges dönt úgy, hogy láthatósága kedvéért folyamatosan és állandóan friss tartalmat oszt meg a közösségi oldalain. A közösségi média mérlegének két serpenyőjében azonban mennyiség és minőség található. A vállalkozások vagy celebek által megosztott túl sok tartalom semmivel sem újszerűbb vagy érdekesebb a szaknévsorbeli hirdetéseknél. A közösségi oldalakon található tartalmak között rengeteg szemetet is találni.
MIT TALÁLSZ A KÖNYVBEN?
Abban nem tudok segíteni, hogy milyen történetet mesélj. Annyit tudok tenni, hogy megmutatom, hogyan és mikor akarja a vásárló hallani, és mi az, ami leginkább meggyőzi arról, hogy tőled vásároljon.
Zaj, zaj, zaj – de hol vagy benne te?
A közösségi média forradalma ma már mindenkit a weben tart, de ennyi ember hangja, ha egyszerre beszélnek – arról nem is szólva, hogy véleményt formálnak, vitáznak, szórakoznak, utasításokat adnak, és még rengeteg egyéb módon fejezik ki magukat online – elsöprő tud lenni. Esélyei növelése érdekében rengeteg marketinges dönt úgy, hogy láthatósága kedvéért folyamatosan és állandóan friss tartalmat oszt meg a közösségi oldalain. A közösségi média mérlegének két serpenyőjében azonban mennyiség és minőség található. A vállalkozások vagy celebek által megosztott túl sok tartalom semmivel sem újszerűbb vagy érdekesebb a szaknévsorbeli hirdetéseknél. A közösségi oldalakon található tartalmak között rengeteg szemetet is találni.
Könyvemben megtanítom a történetmesélésnek azt a módját, amelynek a segítségével a legegyszerűbben tudsz kapcsolatot teremteni a napjában negyvenszer a mobiljukra pillantó vásárlókkal.
Ezen felül górcső alá vesszük híres és kevésbé híres márkák jó, rossz és rettenetes közösségimédia-szerepléseit. Így, reményeim szerint, betarthatom a magamnak tett ígéretemet, hogy olyan könyvet írjak, amely segít az embereknek elkerülni a közösségimédia-marketing általános buktatóit, és amely referenciaként szolgálhat a könyvet időről időre újból kézbe vevő olvasók számára.